“God mat og hyggelige servitører.”
Anmeldelse av Bien Basar

Bien Basar
Vurdert som nr. 35 av 512 Restauranter i Bergen
Prisklasse: kr 250 - kr 600
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bien Basar er en klassisk restaurant med lokale råvarer fra både sjø og land. Opplev det beste av Vestnorske råvarer, servert på en klassisk måte i historiske omgivelser.
Anmeldt 24. juni 2023

Nydelig mat, flott service av hyggelige og oppmerksomme servitører. Vi anbefaler gjerne gjerne restauranten!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Inger Lisbeth Ø
laila odland, Markedsføring på Bien Basar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2023

Heisan IngerLisbeth

Tusen takk for veldig gode tilbake meldinger, dette varmer våre hjerter.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 17. mars 2023 via mobile enheter

Bien Basar er en uformell og flott restaurant med god service og svært god mat, spesielt i forhold til pris. Menyen har mange gode småretter inkludert østers, og byr på hovedretter med både fisk og kjøtt. Persetorsken er beste i byen. Dagens rett er klassisk vestlandskost, inkludert nydelige raspeballer på torsdager.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, vetli
laila o, Markedsføring på Bien Basar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2023

Tusen takk for den kjempefine tilbake meldingen.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 17. mars 2023 via mobile enheter

Knall god mat og rask levering fra kjøkkenet. Oppmerksomt personalet. God service. Store porsjoner, så her blir du mett.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, JannickeThomsen

Heisan,

Vi setter mat og service veldig høyt, så veldig kjekt å høre dere ble fornøyd med begge deler.

Anmeldt 22. februar 2023

Å bestille for en større gruppe hos Bien Basar gikk som smurt. Opplevelsen av å bli ivaretatt i opplysende og hyggelig epost dialog var topp i forkant av besøket. Jeg hadde gledet meg til persetorsk og restauranten leverte til forventningene. Vi var 16 stykker og vi hadde samtlige hovedretter på bordet. Alle snakket om hvor god maten var. I tillegg var servicen fra en veldig hyggelig og oppmerksom servitør helt strålende. Tusen takk for oss og jeg har allerede delt ut en håndfull anbefalinger til venner og kollegaer.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, bompi79
laila o, Markedsføring på Bien Basar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2023

Vi kan ikke få en bedre anmeldelse en dette, tusen takk dette varmer våre hjerter.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 4. februar 2023 via mobile enheter

Nydelig mat, det ble persetorsk på noen og biff på noen andre. Alt smakte fortreffelig. Strålende service. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Arefy
laila o, Markedsføring på Bien Basar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2023

Tusen takk for nydelig fin tilbake melding.
Dere er hjertelig velkommen tilbake på BienBasar.

Reisende som så på Bien Basar, så også på

Har du vært i Bien Basar? Del dine erfaringer!