Weekendtur

Anmeldt 28. mai 2019
36torb
Strandebarm, Norge
Stor og ren ferge

Fin og stor ferge med store arealer og dekk, flott utvalg og massevis av sitteplasser og lugarer... les mer

Anmeldt 13. juli 2022
86jonasberg
Lillestrøm, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
fra USD 2 551,72
Anmeldt 2. desember 2019

Vi reiste med M/S Bergensfjord fra Bergen til Langesund.
Reisen var en stor skuffelse fra ende til annen. Prisnivået ombord ligger skyhöyt over f.eks. Color Line. Sjöpriser er byttet ut med priser i danske kroner noe som medförer et prisnivå på ca 40% over vanlig norsk nivå.
Vi hadde også bestilt julebuffet. Hvilken nedtur. Her var riktignok både ribbe og pinnekjött, men pinnekjöttet var ikke vannet ut og var nærmest uspiselig. Når man for det meste skal betjene norske gjester er det ikke for mye forlangt at de danske kokkene finner en norsk oppskrift på pinnekjött og lager retten deretter. Dette ödela resten av måltidet for meg. Til alt overmål kostet denne middelmådige julebuffeten nesten 500 kroner. Color Line med sine overdådige buffeter koster kr 300 og da er reisen innkludert. Fjord Line - dere har mye å lære! Båten var fin men jeg kommer ikke til å reise flere ganger med dere.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, RolfEH2014
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Vi var på weekendtur med jobben frå Bergen til Hirtshals og hadde lagt denne til fjord Line sin båt ms Bergensfjord
Innsjekking,lugarer og selve turen var heilt ok,men det som skuffet meg litt var commander buffet på dekk 7. Vi hadde måltidene våre her,og jeg var ikkje fornøyd.
Det var feks samme rettene både fredag og lørdag,samt at søndag frokost fikk vi ikkje spise frokost når vi ville,vi var tidlig ute for å spise frokost(0630) og fikk beskjed at vi ikkje kunne spise før 0830!! Det var mye ledige plasser her!! Når vi omsider fikk satt oss å spise,fikk vi også høre ved nabobordet at dei som jobbet kom bort til de og sa at tiden deres var brukt opp og de måtte forlate frukost bufeen!! Dette er uansett det rareste jeg har opplevd,må nå få lov å nyte måltidet så lenge bufeen er åpen uten å måtte risikere å bli kastet ut. Her må dere finne en løsning Fjord Line .

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, 36torb