“Hidden Gem”

Vurdert som nr. 5 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. juli 2021

Utrolig god mat og koselig atmosfære. Vi var 3 stk og alle 3 var supefornøyd med maten vi fikk. 1 hadde dagens suppe, en hadde toast og 1 Hand of Fatima. Vi hadde også ulike kaker/kjeks + kaffe/tea. Kommer igjen neste gang vi er i Bergen

Takk, Linda7823

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk deilig og god sandwich!

Rask og hyggelig service, koselig kafé på Nordnes med godt utvalg og fin uteservering!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, astonnesen
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Deilig mat, herlige folk og super opplevelse Hand of Fatima - falaffel og hummus, nydelig anrettet. Super uteservering.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Arne D
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Intim hyggelig plass hvor vi kunne sitte inne med hunden i regnværet. Her serveres nydelig kaffe. Her har de mandelmelk, havremelk, soyamelk og kokosmelk i tillegg til den vanlige melken.

Takk, steinolavr
Anmeldt 7. juni 2021

God, vakker mat. Hyggelege folk, flotte omgivnader.
Godt utval av glutenfrie drikker og rettar. Alt i alt et bra sted for en lunch

Takk, W3825KXjonass

Reisende som så på Løvetann Café & Bistro, så også på

Har du vært i Løvetann Café & Bistro? Del dine erfaringer!