“Trivelig cafe - god service og mat.”
Anmeldelse av Løvetann Café & Bistro

Løvetann Café & Bistro
Vurdert som nr. 4 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Veldig koselig liten cafe. Hyggelig betjening som ytet god service. Maten smakte veldig godt og det var noe for enhver å velge i

Dato for besøk: september 2021
Takk, tones913

Anmeldt 26. juli 2021

Gode blingser med mye fyll. Anbefaler også å dele tallerken med ulike småretter (meze). Maten var vakkert presentert og smakte godt.
Uteplassen er nydelig på sommeren, og ligger i et veldig trivelig område i Bergen. Hyggelig personale.

Takk, kal12310
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Løvetann er en hyggelig bydelscafe i Nordnes. Anbefales for en kaffe eller en lunsj etter å ha trålet gatene i trivelige Nordnes. Mange gode vegetar-alternativer på menyen.

Takk, tronds997
Anmeldt 19. juli 2021

Utrolig god mat og koselig atmosfære. Vi var 3 stk og alle 3 var supefornøyd med maten vi fikk. 1 hadde dagens suppe, en hadde toast og 1 Hand of Fatima. Vi hadde også ulike kaker/kjeks + kaffe/tea. Kommer igjen neste gang vi er i Bergen

Takk, Linda7823
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk deilig og god sandwich!

Rask og hyggelig service, koselig kafé på Nordnes med godt utvalg og fin uteservering!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, astonnesen

Reisende som så på Løvetann Café & Bistro, så også på

Har du vært i Løvetann Café & Bistro? Del dine erfaringer!