“Anbefales”

Vurdert som nr. 160 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2021

Gode brunchmenyer, nydelig lokale, god service og hyggelig stemnning. Spist både bergensk, dansk og engelsk brunch der, alltid godt.

Takk, SynneUH

Anmeldt 4. juli 2021

Lite mat for pengene. Kjøkkenet stenger tidlig ca kl 21. Kjøpte deleplate for tre pers, maisbrødet var knusk tørr og vi var like sulten som når vi kom. Gode drinker.

Takk, cecedv
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

God mat og flott service. Alt så delikat ut og maten kom fort og vi ble mette. Vi spiste en Brighton og et Toast med blåmugg osv, veldig godt! Prisene er helt OK.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Bamsebenny
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Merkelig service, og lite trivelige servitører. Virker som om de ikke ønsker gjester. Covid er neppe noen unnskyldning, da andre restauranter får det til.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, T5163IGthomasd
Anmeldt 2. november 2020 via mobile enheter

Klumsete og uerfarne servitører som satte vinglass midt mellom to bord, kunne ingen ting om vin og smilte ikke preget vårt inntrykk av restauranten. Vi spiste pinxtos, 10 retter hver, og ble veldig skuffet. Det er ikke ofte jeg føler maten er direkte uspiselig men denne gangen klarte ingen av oss å få ned mer enn to av rettene. De bar preg av å ha vært laget omtrent dagen før. Det var tørt og chewy. Desserten hadde væsket seg. Txoxt i oslo gjør det mange ganger bedre om man ikke er i Baskerland. Typisk for pinxtos er at maten skal være lett og spise og derfor er den på pinner. Det var ikke særlig lett å få ned noe hos Bergen Brunsj.
Vinflasker var det halv pris på så dra for god drikke på fredager. Det er det verdt!
Vi blir sikkert å prøve en brunsj rett på stedet, men da med svært lave forventninger- dermed kan vi bare bli positivt overrasket..

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, Missjetlagged

Reisende som så på Bergen Brunsj, så også på

Har du vært i Bergen Brunsj? Del dine erfaringer!