“Frokost”

Vurdert som nr. 58 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. august 2021

Kom dit etter tur.akkurat da de åpnet kl.10:00.Så nydelig sted-luktet kaffe og nybakst;)Hyggelig/blid dame.Satt utenfor ved småbord og pratet med andre gjester.Kjøpte med skive og tertestykke-som jeg nøt senere på dagen;)

Takk, Anne K

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Spennende utvalg av bakst, men valgte kanelbolle - den var fersk, luftig og saftig, nam! Litt skuffende å ikke få en kaffe mocca til - men funka med latte også. Koselig lokale.

Takk, -Maratata2016
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde nok litt høye forventninger, etter å ha fått stedet anbefalt av andre, og etter å ha sett bilder av masse bakevarer.

Bakevarene var deilige de altså, men kanskje vi hadde forventet noe mer. Men bakevarene kan uansett anbefales videre. Smakene de har her er noe annet enn det de har på kjedebutikkene.

Stedet er hyggelig, men kan bli litt trangt nå i pandemien, så folk var litt stressa når de kom i kø, for køen opptok store deler av sittearealet inne.

Konklusjon; foretrukket sted fremfor kjedene, men ikke helt unikt!

1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Take away lunsj i særklasse Nydelige blingser som de blidt delte for oss. Da kunne vi orke litt bakverk også ;) Vaniljebolle og wienerbrød med plomme. Utsøkt!

Takk, IngvildDingstad
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Koselig lokale med nydelig mat. Etter min smak unike bakeverk, ulikt noe jeg har spist før. Variert, men enkel meny og god kvalitet på alt de har å tilby. De veganske alternativene var også ypperlige, i dag ble det kirsebærbolle og deilig latte med havremelk.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, fridasynnoeve

Reisende som så på Solros, så også på

Har du vært i Solros? Del dine erfaringer!