“Beste kebab i byen”
Anmeldelse av Emil’s kebab

Emil’s kebab
Vurdert som nr. 203 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Emil’s kebab og pizzeria holder til på Støletorget i Sandviken i Bergen. Vi tilbyr det beste av hamburgere, pizza og kebab og er et fast stoppested for mange i Bergen Sentrum. We offer the best of hamburgers, pizzas and kebabs and is a regular stopover for many in Bergen City Center.
Anmeldt 5. august 2021

Dette er den beste kebab, pizza og burger mellom de syv fjell og utenfor! Jeg har gått her i mange år med venner og kjæreste, og de har ikke EN eneste gang gjennom syv år levert meg noe som er enten dårlig eller ikke smaker godt. De lager topp mat, med topp stemning! Gode gutter med god tek for mat!

Takk, andreasmB2754PS

Anmeldt 2. juni 2021

Supergod kebab, falaffel og veldig gode pizzaer. Anbefaler særlig vegetarpizzaen og naxos. Pizzaene er også rimelig priset

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 153khaleds
Anmeldt 17. mai 2021

Beste kebab i byen! Anbefales på det sterkeste! Veldig bra kundeservice, verdt å ta turen hit hvis man er i Bergen

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 709danishk
Anmeldt 23. mars 2021

Fantastisk god pizza og kebab. God selskap dette stede logger i Stølegaten 21. Abefaller alle å komme

Dato for besøk: mars 2021
Takk, I604ONjosea
Anmeldt 21. mars 2021

Beste pizzaen i byen, nydelig pepperoni og kjempegodt biffkjøtt. 10/10. anbefales veldig å dra her. Beste i byen

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Stuevegg

Reisende som så på Emil’s kebab, så også på

Har du vært i Emil’s kebab? Del dine erfaringer!