“Digg mat og ypperlig service”
Anmeldelse av JAJA Restaurant

JAJA Restaurant
Vurdert som nr. 220 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 11. september 2021

For eit funn! Vi skulle på Forum scene og trengte en restaurant i nærheten før show. Googlet oss fram til denne perlen av en street food restaurant, og den innfridde! Lokalet er avslappet og stilig, maten er digg og servitørene er veldig hyggelige. Servitøren kom med forslag på drinker, som forresten smaker himmelsk og er instavennlige til tusen. Vi kunne spist alt på menyen, der er mange forksjellige smaker og småretter til å deles. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Bergen!

Dato for besøk: september 2021
Takk, IngerMarieLien

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelige servitører og veldig god mat. Tapaslignende konsept hvor man bestiller retter alt etter hvor sulten man er. Vellagde retter med mye spennende smaker. Fint, rent og luftig lokale. Gleder meg til å komme tilbake :)

Takk, Ponnii
Anders I, Eier på JAJA Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her to ganger. Bestilt flere småretter. Utrolig god og spennende mat, samt veldig hyggelige servitører. Vi kommer igjen

1  Takk, malenea2015

Anmeldt 24. juni 2021

Likte meg veldig godt her! Vi prøvde ganske mye forskjellig på menyen og delte som tapas! Det er små porsjoner og vi fikk dermed mange forskjellige smaker. Alt smakte like godt. Service var hyggelig og ikke for lang vente tid på maten. Glemmer litt at man sitter midt på danmarksplass. En god opplevelse som kan anbefales videre.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, stineo2014

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Servitørene gikk til stadighet forbi bordet vårt uten å ta med seg noe av tomme glass og tallerkener. Vi ble aldri spurt om mer drikke, eller om vi skulle ha dessert. Da vi ble spurt om vi var forsynte ventet to av oss fortsatt på maten vår, som kjøkkenet/servitøren hadde glemt. Menyene var ulaminerte A4 ark, som var krøllete og et av dem hadde et avrevet hjørne.

Takk, bit1522

Reisende som så på JAJA Restaurant, så også på

Har du vært i JAJA Restaurant? Del dine erfaringer!