“Vår Bergen tur”
Anmeldelse av Arti Indisk Restaurant

Arti Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 251 av 452 Restauranter i Bergen
Anmeldt 16. juli 2020

Vi ønsket indisk og den andre indiske restauranten var fullbooket, men de lurte på om vi ønsket bord her og det ville vi og heldigvis så var det ledig. Sønnen min hadde kylling og ris. Jeg hadde Tandoori Lamb Tikka og den var veldig god! Min kone hadde garlc chicken og likte den, men syntes det var litt få biter. Veldig koselig restaurant.

2  Takk, AST81

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god indisk mat, fantastiske naan brød. Hyggelig betjening og atmosfære. Kommer garantert tilbake

2  Takk, 490kristinee
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med maten, men dessverre trekker treg og lite service ned. De to unge kelnerne var hyggelig men virket svært uerfaren. Lang tid før vi fikk bestilt drikke, og vi satt ca 40 min etter maten uten at det ble ryddet eller spurt om vi ønsket mer å drikke. Usikker på om det serveres dessert i restauranten, vi ble iallfall ikke tilbudt.
Veldig fine og koselige lokaler.
Men maten var såpass god at vi kommer tilbake for den!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 336kristinej
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Trivelig resturant. Hyggelig servitør, snille priser. God mat som anbefales ! Kan gjerne dra dit flere ganger !

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kristinsjaastad
Anmeldt 28. desember 2019

Jeg tror jeg hadde store forventninger til dette stedet- denne restauranten er helt ny, den er veldig fint og nydelig dekorert.
Maten derimot var ikke noe å skryte av- tynt og stam...
Servitøren spurte om vi var villige til å prøvesmake en kakebit- dette sa vi ja til,men så fikk vi det på regningen.....

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, NOrNOr1981

Reisende som så på Arti Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Arti Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!