“Måtte vente 1 time på maten”
Anmeldelse av Arti Indisk Restaurant

Arti Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 357 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 19. september 2021

Vi har vært her endel ganger da vi bor i nærheten, og hver gang har vi måttet ventet 40 minutter. Ved dagens besøk gikk det en hel time før vi ble servert. Da er det ikke verdt det lenger, uansett hvor god maten er… De må begynne si nei til å ha gjester i restauranten dersom de ikke har kapasitet til det, fordi de prioriterer takeaway. Eventuelt lage en løsning hvor man kan bestille det man skal ha i forkant av besøket, slik at det ikke tar så forferdelig lang tid- også uten info underveis eller noen som tar kontakt.
Vi kommer ikke til å gå her igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, liska1111

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Maten var svært god! Mye bedre enn Mother India i Kristiansand.
I disse covid-tider så var smittevernet på topp, svært seriøst.
Anbefales!

1  Takk, Wander230075
Anmeldt 26. april 2021 via mobile enheter

Bestilte tandoori-mix via foodora. Det var ekstremt dårlig kvalitet på lammespydet, kyllingen, og kongerekene. Umulig å spise, så det gikk derfor rett i søpla.

Dato for besøk: april 2021
Takk, alexanderg196
Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Da var det på tide å teste filialen av Arti på Danmarks plass. Interiøret her er adskillig mer stilfult en i moderrestauranten, nytt og moderne. Ble godt tatt i mot, og menyen kom raskt på plass. Bestillingen gjøres via ordr.no. Det var påkrevd å velge en siderett, uten at vi skjønte hva dette var. Maten ble servert på et brett med flere skåler, og det virket som om hovedretten var fordelt i to skåler med ulik saus. Mulig dette som er siderett...? Fornøyd med både mat og service.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Hellebor
Anmeldt 29. oktober 2020

Min datter og jeg hadde lyst på indisk mat og valget falt på denne restauranten. Noe som viste seg å være et meget godt valg. Behagelig servitør, flott interiør, meget rent(en fryd å gå på slike rene toaletter) og sist men ikke minst den beste indiske maten vi noen gang har smakt. Kommer garantert tilbake her!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, norwegiannurse1

Reisende som så på Arti Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Arti Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!