“Første og siste besøkt ”
Anmeldelse av Zupperia Lagunen

Zupperia Lagunen
Vurdert som nr. 402 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

800kr I regningen og mat jeg ikke rørt. Dårlig service og dårlig kvalitet på mat. Utrolig skuffende. Aldri spist så dårlig kyllingspyd og crispy duck. Null service, fikk knust glass med vann, måtte be om få talarken for å spise forrett. Virkelig kjenner at vi kastet bort penger.

2  Takk, wero85

Anmeldt 13. juli 2020

Mitt første besøk på zupperia, aldri igjen. Dårlig service, måtte hente menyene selv, spørre 3 gsnger om å bestille og vente 50 minutter på mat.!

Takk, Lucasjasgribbffib
Anmeldt 28. mai 2020 via mobile enheter

Det å servere standard spaghetti i smakløs kraft med slintrete kylling og svært slurvete oppkuttede grønnsaker med roten fortsatt på og det hele.... veldig skuffet over at dere selger dette som ramen! Det er ikke i nærheten engang. Styr unna!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Karoline H
Anmeldt 23. januar 2020

Dette var min første tur til Zupperia Lagunen. Venninnen min og jeg ble vi møtt av en sur og mimikkløs ung mann. Han var svært utålmodig og spurte oss flere ganger om vi var klar til å bestille, og det virket som om han ble sur da vi ikke var det. Etter den tredje gangen han spurte oss, bestilte vi mat, og vi fikk nesten ikke bestilt oss ferdig før han bokstavelig talt nappet menyen ut av hendene til venninnen min. Han må ha sett at vi så sjokkert ut, men det var ingen unnskyldning å få. Det var forøvrig kun oss og et par andre gjester tilstede, så litt bedre service er å forvente på en restaurant! Suppen jeg bestilte var god, men brødet jeg fikk ved siden av var nærmest svidd. Jeg har alltid likt Zupperia, men etter denne hendelsen kommer jeg aldri til å sette min fot inn der igjen!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, HeleneS-1324
Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

God mat, har vært på Zupperia Lagunen 3-4 ganger, syns maten er god.
Mye mat for pengene.
Jeg syns det er positivt at jeg som voksen kan bestille barnemeny da jeg ofte er småspist, eller må ha med doggybag hjem ved vanlig meny.
Man blir alltid tatt godt i mot med ett smil, men det virker som at personalet er «chopp chopp, hurry up» med både seg selv og kundene.
Man får drikken og maten raskt, og det forsvinner like raskt ut igjen.
Får ofte spm om man er klar til å bestille, så syns personalet kan være litt mer..
tålmodig der. (De gangene jeg har spist har det vært rolig, skjønner om det er nattåpent, arrangmenter, eller midt i rushen)

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Tinaaleksa

Reisende som så på Zupperia Lagunen, så også på

Har du vært i Zupperia Lagunen? Del dine erfaringer!