“Beste asiatiske i Bergen uten tvil!”
Anmeldelse av NawabS

NawabS
Vurdert som nr. 94 av 453 Restauranter i Bergen
Anmeldt 6. september 2020

Tusen takk for den beste asiatiske maten og servicen utenfor Asia. Helt fantastisk!
Vi spiste forresten kylling Pakora, Roti,, lam biyraki, og mixed grill. Gode smaker, rykende varmt og vennlig betjening. Nydelig mango Lazzi også. Uvanlig med god service på spisestedene i Bergen de siste ti årene så vi ble helt tatt på sengen. Her kan restaurantene med langt høyere menypris kanskje lære en ting og to.
Tusen takk for en glimrende søndagsmiddag!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Jazzere

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Beste indisk/pakistanske maten i Bergen uten tvil. Vi bestilte Butter Chicken og Lamb Tikka Massala - helt nydelig. Litt stive priser og lite "restaurant-følelse" på lokasjon, men maten taler for seg selv.

Dato for besøk: august 2020
Takk, saintstian
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Bestilte take-away med hjemlevering, og måtte vente i over 2 timer på maten. Prøvde å ringe det oppgitte telefonnummeret flere ganger uten svar. Da maten omsider kom, fikk vi noe helt annet enn vi hadde bestilt. Hadde bestilt vegetar og fikk kylling. Kommer ikke til å bestille herfra igjen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, juneo709
Anmeldt 23. juli 2020

Kjøpte 2 takeaway- Chicken Korma og Lam Tikka Masala som begge sto til langt over forventningene. Tydelige kryddersmaker og mørt og godt kjøtt.
Får en trekk for litt kjedelig salat. Kunne ønske den også hadde noen elementer i seg.
Blir nok gjentatt mange ganger!

Takk, Tomas F
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Endelig riktig pakistansk i Bergen. Gode smaker, bra sammensatt begrenset meny. Styrke på krydder tilpasset bergenske utvannete ganer. Vi har prøver ulike retter og er godt fornøyd. Det eneste å bemerke er kanskje litt høy pris på dessert. Fint, nytt, rent (!!), vennlig betjening. Begrenset antall bord. Grei take-away service.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Aake B

Reisende som så på NawabS, så også på

Har du vært i NawabS? Del dine erfaringer!