“Best curry in Bergen”
Anmeldelse av NawabS

NawabS
Vurdert som nr. 94 av 452 Restauranter i Bergen
Anmeldt 20. september 2020

Best curry in Bergen elsker chicken tikka masalaen peshwari nan må prøves veksler mellom den og garlic nan. Mango lassi er en nydelig drikk til maten.
Anbefaler restauranten til alle.

Dato for besøk: september 2020
Takk, tonjek932

Anmeldt 6. september 2020

Tusen takk for den beste asiatiske maten og servicen utenfor Asia. Helt fantastisk!
Vi spiste forresten kylling Pakora, Roti,, lam biyraki, og mixed grill. Gode smaker, rykende varmt og vennlig betjening. Nydelig mango Lazzi også. Uvanlig med god service på spisestedene i Bergen de siste ti årene så vi ble helt tatt på sengen. Her kan restaurantene med langt høyere menypris kanskje lære en ting og to.
Tusen takk for en glimrende søndagsmiddag!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Jazzere
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Beste indisk/pakistanske maten i Bergen uten tvil. Vi bestilte Butter Chicken og Lamb Tikka Massala - helt nydelig. Litt stive priser og lite "restaurant-følelse" på lokasjon, men maten taler for seg selv.

Dato for besøk: august 2020
Takk, saintstian
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Bestilte take-away med hjemlevering, og måtte vente i over 2 timer på maten. Prøvde å ringe det oppgitte telefonnummeret flere ganger uten svar. Da maten omsider kom, fikk vi noe helt annet enn vi hadde bestilt. Hadde bestilt vegetar og fikk kylling. Kommer ikke til å bestille herfra igjen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, juneo709
Anmeldt 23. juli 2020

Kjøpte 2 takeaway- Chicken Korma og Lam Tikka Masala som begge sto til langt over forventningene. Tydelige kryddersmaker og mørt og godt kjøtt.
Får en trekk for litt kjedelig salat. Kunne ønske den også hadde noen elementer i seg.
Blir nok gjentatt mange ganger!

Takk, Tomas F

Reisende som så på NawabS, så også på

Har du vært i NawabS? Del dine erfaringer!