“Unngå matlevering”
Anmeldelse av NawabS

NawabS
Vurdert som nr. 98 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kun brukt levering noe som ikke kan sies å fungere i det hele tatt. Fra en halvtime til en time for sen begge ganger, det fører til lunken mat som sikkert er god i utgangspunktet men ikke når det kommer såpass sent...

Takk, tomtY6603EX

Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Bestilte takeaway, to hovedretter med ris og salat. Fikk ikke salat. Salat hadde de sluttet med, men ikke hatt tid til å fjerne fra menyen fikk jeg vite.

Ga meg ikke og fikk da noen blader og fire umodne tomater i en liten boks, som skulle holde til to voksne.

Lite kjøtt i rettene til nær kr. 250 kr. pr rett. Ble ikke ordentlig mett.

Maten var levert i plastformer, som ikke holdt på varmen. Nesten kaldt da vi kom hjem etter ca. 10 min.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, synn468
Anmeldt 24. mai 2021

NawabS var engang en take-away favoritt hos oss, men ikke nå lenger. Maten har forfalt. Og det samme har servicen. De siste gangene ha vi opplevd at det knapt har vært mulig å skille mellom flere av rettene, som mer og mer fremstår som den samme sausen med ulike uengasjerende biter av kjøtt slengt oppi.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, trondh2017
Anmeldt 22. april 2021

Dette er det Michelinguiden kaller "verdt en omvei", fordi denne leverer så til de grader! Gleder meg allerede til neste gang og kommer til å prøve ut hele menyen deres!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Arild S
Anmeldt 3. november 2020 via mobile enheter

Hovedetten var før lengst bestemt for kveldens Brødreaften; Borat The Sequel. Men magen måtte også ha sitt og begeistret over å ha fått et pakistansk serveringssted i nabolaget ble det take away fra NawabS. Selve lokalet innebyr også til take away, men maten skulle det vise seg å ikke være noe å utsette på. Vi valgte hver vår lammerett som vi delte oss imellom med nan brød til og en lindrende saus ved siden av. Vi valgte “norsk sterk” som styrke på maten. NawabS Special; lam i en kremaktig karrisaus med ananas (litt søt) og Lamb Palak; spinat og lam i Pakistansk aromatisk kryddersaus. Den siste vil jeg nok prøve igjen. Maten ble skyllet ned med rikelig med Hansa Fatøl.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, jantesays

Reisende som så på NawabS, så også på

Har du vært i NawabS? Del dine erfaringer!