BarBarista - STENGT
Verdas finaste plass

Supert vertskap, flott musikk, drikke, mat og interiør! Unik stad i Bergen, og finst ikkje... les mer

Anmeldt 29. januar 2022
Ingrid H
Tidenes vaffel, fin atmosfære og god kaffe

Kjøp vaffelen med snøfrisk og spekeskinke, mulig det beste jeg har smakt noensinne! Hyggelig... les mer

Anmeldt 30. juli 2020
haraldo20
Kristiansand, Norge

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har aldri vært i Bergen de siste årene uten å besøke BarBarista. Ikke bare har dette fantastiske stedet nydelige vafler og god musikk, men også verdens herligste vertskap. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Odd I
Anmeldt 1. august 2018

Da jeg kom dit, trodde jeg det var en kaffe-bar, men jeg tok så feil. En pub/bar med et veldig godt utvalg.
Alt fra flere gode cidere til mye stout og andre spesial-øl.
Veldig hyggelig betjening. Fikk også slått av en prat med eieren og sørget for at en av gjestene som vippet ut ølen min på gulvet om å kjøpe en nye til meg.
Jeg kommer tilbake. Tro meg.
For en interiør! Super personlig og internasjonalt stuk på hele baren.
Sykt bra musikk med egen DJ

1  Takk, bjornlindahl
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Barbarista sjeldenhet med veldig personlig touch, falt for denne plassen ved første møtet for noen år siden. De har magiske vafler med brunost og bringebærsyltetøy. Jeg bruker å ta et glass med drikken epleslang den består av bla. varm eplesider med kanel og er min favoritt, fås både med og uten alkohol. De Serverer også bla. øl fra forskjellige mikrobryggeri. Stedet er innredet med alt dill dall saker og ting «som du vil kjenne igjen som barndomsminner fra familien din inklusiv tanter og onklers hus, slikt som alle har vokst opp med og dradd med seg fra både innland og utland gjennom forskjellige epoker» dette skaper en vidunderlig stemning. Har du støv på hjernen så er kanskje ikke dette rette stedet for deg. Maleriene og tegninger og mye annet er festet i taket og på vegger i hele lokalet. På kvelden spilles det musikk fra gamle plater på platespiller. Siden det var sol og fint satte vi oss i bakgården denne flotte sommerdagen.

1  Takk, 925elinj
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Alltid like gøy på Barbarista. Fantastisk musikk og god service. Kjempe godt øl utvalg og rimelige priser i forhold til mange andre plasser. Vaflene må bare prøves. Min favoritt er med brie. De har også fått aperol spritz til min store glede.

Takk, MissHansen
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

De har VERDEN BESTE vafler her!! Det er litt "kom som du er" sted, alle er velkommen, og man blir aldri ferdig med å kikke på alt det rare som henger i tak og på vegger. Musikken er helt topp, og eieren snurrer gjerne LP'er titt og ofte. Man kan spille spill her. Og de har god chai latte. Et sted man bare MÅ få med seg om man er i Bergen!

Takk, Surferprincess80