“Unngå Pizza her (såfremt du ikke er frossenpizza entusiast)”

Bølgen & Moi Food Garage
Vurdert som nr. 37 av 39 Smått og godt i Bergen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Pizza på det jeg trodde var en ok restaurant (Navnet tilsier kvalitet fra det jeg er vant til i Stavanger).
Pizzaen smakte papp! Veldig skuffende….

Takk, petterjf

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hei

Skulle ha meg en kopp kaffe. Alle koppene var skitne. Sa det til betjeningen som responderte at dette visste. Har forsøkt meg på en Cæsarsalat tidligere. Ikke bra. Anbefaler at man skygger unna til og med om det gjelder et glass vann!

Takk, Bernt-Ivar
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fascinerende dårlig mat. Cheese burger til 198,-. Den var kald, seig og smakløs. Ledsaget av lunken halvfriterte poteter. Egentlig var den opplevelse å oppleve at det er mulig å servere slikt. Vil du ha noe smakløst og dyrt, Bølgen & Moi er stedet.

Takk, Sunnm
Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

God mat men dårlig renhold. Vi satt her i over en time og så ingen som vasket bordene, eller tømte stativene som en kan sette inn brukte brett.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Anne Grethe S
Anmeldt 19. juli 2020

Pizza med parmaskinke sammen med en cæsarsalat gjør godt. Her kan man velg i mange forskjellige menyer

1  Takk, mortene732

Reisende som så på Bølgen & Moi Food Garage, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Food Garage? Del dine erfaringer!