“Unngå pizza”

Bølgen & Moi Food Garage
Vurdert som nr. 38 av 40 Smått og godt i Bergen
Anmeldt 20. august 2021

Kjøpte pizza, liten og dyr, smakte papp med et par skiver pepperoni som badet i olje. Frossen pizza som er varmet i micro? kr 219 bortkastede kroner. Trodde Bølgen og Moi tilsa kvalitet, ikke her iallefall. Ikke mer besøk på denne "restauranten" for min del

Takk, Isbjorn1955

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte å spise middag her før flyavgang. Valgte å gå for lasagnen. Den kom med en liten salat og focaccia-brød til. Ingen salatdressing. Lasagnen smakte godt, men kunne godt ha vært litt varmere. Den ble tatt ut av et varmeskap da vi bestilte. Bestikk tar en selv fra store bestikk-bakker i fellesarealet, noe som virket veldig merkelig smittevernmessig. Mange ansatte på jobb som gikk rundt i lokalet uten å gjøre stort. Alt i alt fornøyd.

2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Pizza på det jeg trodde var en ok restaurant (Navnet tilsier kvalitet fra det jeg er vant til i Stavanger).
Pizzaen smakte papp! Veldig skuffende….

Takk, petterjf
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hei

Skulle ha meg en kopp kaffe. Alle koppene var skitne. Sa det til betjeningen som responderte at dette visste. Har forsøkt meg på en Cæsarsalat tidligere. Ikke bra. Anbefaler at man skygger unna til og med om det gjelder et glass vann!

Takk, Bernt-Ivar
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fascinerende dårlig mat. Cheese burger til 198,-. Den var kald, seig og smakløs. Ledsaget av lunken halvfriterte poteter. Egentlig var den opplevelse å oppleve at det er mulig å servere slikt. Vil du ha noe smakløst og dyrt, Bølgen & Moi er stedet.

Takk, Sunnm

Reisende som så på Bølgen & Moi Food Garage, så også på

Har du vært i Bølgen & Moi Food Garage? Del dine erfaringer!