“Klabb og babb”

Vurdert som nr. 388 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Stresset og kanskje uerfarent personell på vakt i kveld. Alt gikk veldig sakte, godt vi hadde god tid. Etter unormalt lang ventetid, fikk en i følget feil mat, som ble rettet nokså fort. Pasta med sjømat falt i smak hos de voksne, men barneburger med naturell yoghurt var ikke en vinner hos kresne barn. Caesarsalat med stort sett salatstilker og -kjerner heller ikke på pallen. Fikk til slutt feil regning, igjen etter lang pause.

1  Takk, andfaa

Anmeldt 14. juni 2020

Vi var på sommeravslutning på jobben. Hadde bestilt bord og gjort oppmerksom på at det var flere med allergier som kom. Gledet oss til en tur ut med god mat og drikke. Men på Jamies var det mange ting som var feil:
1. Totalt fravær av smitteverntiltak. Ikke sprit tilgjengelig ved inngangen eller ved bordene. Mat og drikke ble servert ved enden av bordet og sendt rundt til rett person. På toalettet var setet helt løst og falt på gulvet. Det måtte løftes opp igjen. Lurer på hvor mange som gjorde det i løpet av kvelden.
2. Servicen var elendig. Det tok lang tid før drikken kom til bordet og vi ventet 55 min på maten( forrett). Kelneren husket ikke hvem som hadde bestilt hva og som sagt sendte det rundt bordet. Vi måtte finne kelneren for å bestille dessert. Bestilte kaffe og baileys til dessert, men fikk kaffebaileys. Kelneren glemte også en bestilling.
3 Maten var for noen helt grei men for andre overkokt og smakløs. For allergikerne var de tomme for flere av rettene som vi ønsket - uten noe alternativ.
4. Siden alle ting tok så lang tid var det viktig å sitte godt. Det gjorde de som satt på stol...
Jeg fant noe positivt: Stolen og kaffebailysen var ihvertfall gode.
Hanne

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, Hanne G
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

De var tom for det vi ønsket å bestille to ganger, samt veldig treig service... skuffende opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, nannaroeed
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Her betaler man nok litt ekstra pga restaurantnavnet. Grei mat, greie lokaler, helt grei service ,men ikke noe mer enn det.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, RB844
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Greie lokaler, og veldig hyggelige servitører! De hadde det noe travelt, men det er ikke deres feil. Maten var ikke noen høgdare, og spaghetti vongole vil jeg ikke anbefale noen. Den var ganske smakløs og trist, og minst halvparten av hjerteskjellene var det ikke noe kjøtt i. Men noen av de andre rettene så bedre ut, så det kan hende du har flaks. Til denne prisen får du dog bedre mat andre, og mer autentiske steder i byen. Dette er ikke et sted du går på, og mimrer tilbake til et halvt år senere av gastronomiske årsaker. Av småpirk kan det nevnes at det ikke stod olivenolje på bordet, som en bør kunne forvente på en "italiensk" restaurant, og når vi spurte etter det fikk vi bare en knøttliten skål. Salt- og pepperbøssene var det heller ikke noe futt i (4 totalt).

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Hans16269

Reisende som så på Jamie's Italian Bergen, så også på

Har du vært i Jamie's Italian Bergen? Del dine erfaringer!