“Bra konsept”

Vurdert som nr. 215 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Pannekakene var lekre, mens innmaten gjerne kunne smakt litt mer. Persilledressingen og salaten var god og frisk. Måtte vente ca 40 min på maten og det var kanskje i lengste laget.

Takk, 988dagt

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Kom litt sent på ettermiddagen, og det var utsolgt for 5 av rettene på menyen. Når denne kun består av ca.15 retter, så er dette en skuffelse. Ellers ble det sagt ved bordet at man forventer mer enn hva man kan lage hjemme. Pluss for vin-forslag til pannekakene.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Gode pannekaker, men ganske stive priser. Ungdommene ble ikke helt mette for 140 kr. Bord ute og inne.

2  Takk, tberg4
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde vært på akvariet og var klare for lunsj. Gikk forbi her og bestilte 4 forskjellige i kategorien «salt». Alle falt i smak. Veldig godt! Noe dyrt, men verdt det

2  Takk, 595henrikr
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, hyggelig betjening og fin atmosfære! Anbefales til alle. Veldig gøy at det kommer nye konsepter til Bergen

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 820erikah

Reisende som så på Creperia, så også på

Har du vært i Creperia? Del dine erfaringer!