“Bra opplevelse, god mat”
Anmeldelse av Creperia

Creperia
Vurdert som nr. 190 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Bra mat, spennende utvalg og noe for enhver smak. Hadde en god opplevelse, ryddig og rent. Dessverre var det ikke stellebord der så vi måtte ta bleieskift på toalettgulvet. I tillegg trekker det ned at kelneren dessverre ikke husket å ta med is til barnet vårt som vi bestilte. Det var også litt ventetid fra bestilling til maten sto på bordet. Men ingenting å si på det vi ble servert, smakte godt og maten så også helt enestående ut!

Takk, Espen K

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men crêpes tar visst noe tid å tilberede og her var det en del folk i dag. Alle likte valgene sine og vi så flere andre varianter bli servert rundt oss som vi vil prøve ved en annen anledning. Spenstige drikkeforslag til hver variant. Mange alkoholbaserte, som det ikke var anledning for akkurat i dag.

Takk, jantesays
Anmeldt 8. juni 2021

Var der ved to forskjellige anledninger, og ble like skuffet hver gang. Maten smakte godt (bestilte både salte og søte retter), men var absolutt ikke nok mat. Det funker nok som et lite måltid, men er ikke verdt prisen med tanke på mengden. Har spist bedre pannekaker for billigere tid flere ganger tidligere.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 805amw
Anmeldt 12. mars 2021

Vi spiste lunsj her. Du blir møtt av trivelig betjening og relativt fulle lokaler, sett i lys av dagens koronasituasjon.

Menyen inneholder en rekke forskjellige nominasjoner av pannekaker. Kombinasjonene vi hadde var godt sammensatt og smaksbildet var variert, samt komplekst.

Prisene ligger på rundt 150 kr for en pannekake, men du har ikke noe problem med å bli mett her. Prisen kan uten tvil forsvares basert på hva vi fikk servert.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, JorgenNOR
Anmeldt 8. desember 2020

Verste kundeservice jeg har opplevd på lang lang tid. Da jeg kom hjem fra besøket så oppdaget jeg at jeg har betalt dobbelt av det jeg skal for mat og drikke. Jeg sendte en melding på Facebook og håpet at det kan ordne seg selvom jeg ikke har kvittering. Dårlig oppfølging, lite vilje, og svarene fra Messenger var ikke de hyggeligste. «Kundeservice» er helt bånn.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, zhilinmonicac

Reisende som så på Creperia, så også på

Har du vært i Creperia? Del dine erfaringer!