“Fra bra til horribelt”

Vurdert som nr. 184 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 3. september 2021

Jeg pleide å ha dette som et fast spisested, i mer enn et år, før jeg fant ut av hvordan de behandler de ansatte… Det er det mest umoralske, forkastelige stedet jeg har hørt om i Bergen så langt. Rett skal være rett: maten er veldig god, men om man ikke vil bli kvalm av det umoralske systemet de kjører: løp langt, langt vekk fra Creperia

Dato for besøk: september 2021
Takk, Tasleladden

Anmeldt 21. august 2021

Flott beliggenhet, midt i Gågaten. Noe stresset betjening ? Maten smakte ok men servicen drar ned. Det koster lite å smile. trolig. Skuffende utvalg av drikkevarer. Pris midt på treet.

1  Takk, Otto L
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Bra mat, spennende utvalg og noe for enhver smak. Hadde en god opplevelse, ryddig og rent. Dessverre var det ikke stellebord der så vi måtte ta bleieskift på toalettgulvet. I tillegg trekker det ned at kelneren dessverre ikke husket å ta med is til barnet vårt som vi bestilte. Det var også litt ventetid fra bestilling til maten sto på bordet. Men ingenting å si på det vi ble servert, smakte godt og maten så også helt enestående ut!

Takk, Espen K
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men crêpes tar visst noe tid å tilberede og her var det en del folk i dag. Alle likte valgene sine og vi så flere andre varianter bli servert rundt oss som vi vil prøve ved en annen anledning. Spenstige drikkeforslag til hver variant. Mange alkoholbaserte, som det ikke var anledning for akkurat i dag.

Takk, jantesays
Anmeldt 8. juni 2021

Var der ved to forskjellige anledninger, og ble like skuffet hver gang. Maten smakte godt (bestilte både salte og søte retter), men var absolutt ikke nok mat. Det funker nok som et lite måltid, men er ikke verdt prisen med tanke på mengden. Har spist bedre pannekaker for billigere tid flere ganger tidligere.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 805amw

Reisende som så på Creperia, så også på

Har du vært i Creperia? Del dine erfaringer!