Perfekt

Fantastiske drinker. Fin atmosfære, og hyggelige folk! Iced Irish coffee anbefales på det sterkeste!

Anmeldt 20. november 2021
Hanne_engan
Supert sted

Rå plass. Mye øl på tap og ikke minst fantastiske drinker på tap. Meget hyggelig betjening. Lun... les mer

Anmeldt 9. oktober 2021
Fundero
Tønsberg, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Vi har alltid likt å gå her ❤️. Stort utvalg av drikke og en veldig ok plass å møte venner.
MEN; beklager VINYL lørdag 070320 var der ikke ok å være. Alt for høy musikk - umulig å ha en normal samtale. Vi var der under en time grunnet den høye musikken. Vi orket ikke en ny drink - vi gikk videre! Synd at stedet ikke er det samme som tidligere...

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, laksejenten
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Store mengder godt håndtverksøl på tapp. Kombinert med hyggelig servering og god musikk blir det en flott opplevelse. Takk!

Takk, Freedom799535
Anmeldt 23. mars 2019 via mobile enheter

Om du liker øl er dette plassen, god variasjon i øl i utvalget.
Rolig lokale med god service og god gammel musikk.

Takk, Puddingen
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Var her og tok noen øl med gode venner. Masse ulike øltyper å smake på. God kunnskap hos bartender og personale. Kommer gjerne tilbake

Takk, mortenv65
Anmeldt 22. oktober 2018

var i Bergen på en helgetur, leste litt om vinyl på forhånd og gledet oss til et besøk. vår følelse av stedet er helt ok, et + for mange typer øl, faktisk MYE bedre en en restaurant litt lengre ned i gaten som kaller seg mikrobryggeri.

Takk, 937jantoreh