Supert sted

Rå plass. Mye øl på tap og ikke minst fantastiske drinker på tap. Meget hyggelig betjening. Lun... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Fundero
Tønsberg, Norge
Godt utvalg og koselig sted

Koselig sted, gode drinker (!!!) og mikrobrygg, samt en hyggelig bartender gjorde at dette var et... les mer

Anmeldt 11. august 2020
Tonplad
Kviteseid, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Sava for noen gode drinker God stemning , hyggelig bevertning og koselig lokaler midt i Bergen sentrum

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Morten K
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok en øl hver og koste oss pga stort utvalg lokale ølsorter, rolig fredelig atmosfære, ikke for høy musikk og en hyggelig bartender. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Halvor58
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Vi har alltid likt å gå her ❤️. Stort utvalg av drikke og en veldig ok plass å møte venner.
MEN; beklager VINYL lørdag 070320 var der ikke ok å være. Alt for høy musikk - umulig å ha en normal samtale. Vi var der under en time grunnet den høye musikken. Vi orket ikke en ny drink - vi gikk videre! Synd at stedet ikke er det samme som tidligere...

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, laksejenten
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Store mengder godt håndtverksøl på tapp. Kombinert med hyggelig servering og god musikk blir det en flott opplevelse. Takk!

Takk, Freedom799535
Anmeldt 23. mars 2019 via mobile enheter

Om du liker øl er dette plassen, god variasjon i øl i utvalget.
Rolig lokale med god service og god gammel musikk.

Takk, Puddingen