“Overpriset og dårlig service”
Anmeldelse av Damsgård Restaurant

Damsgård Restaurant
Vurdert som nr. 143 av 452 Restauranter i Bergen
Anmeldt 18. juli 2020

Hadde høye forventninger etter å ha lest om denne restauranten men ble dessverre skuffet. Kjøttet var kjempegodt, men ikke så godt at det var verdt å betale dobbel pris for i forhold til andre restauranter. Tilbehøret vi fikk servert til var også veldig kjedelig (noen poteter og cherrytomater).

I tillegg tok det hele 40 minutter fra vi kom til vi fikk utdelt menyer, og videre 20 minutter til vi fikk servert vin. Dette ble litt for lang tid for min smak. Kommer nok ikke tilbake med det første.

Takk, Sofus93

Anmeldt 5. juli 2020

Kan rett og slett i forstå at en i utgangspunktet hyggelig restaurant kan servere så dårlig mat. Hvor ble det av stoltheten til kokkefaget? Med unntak av gode blåskjell, var dommen entydig fra de seks andre gjestene rundt bord vårt; hyggelig servering, men kokken bør finne seg noe annet å bruke tiden til. Sørgelig, for vi hadde gledet oss.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ReneR463
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Leste interessant artikkel i BT om at dette var stedet å gå om man ønsket seg et skikkelig stykke kjøtt! Servitørene var utmerket, og hele atmosfæren ved stedet var behagelig og god. Prisen var dog mye større en smaken. Å betale litt ekstra for et godt entrecote er som forventet, men å betale rundt 850 kr for et stykke som i realiteten inneholder 400 gram bein og 300 gram kjøtt blir litt i drøyeste laget for min del. Kjøttet i seg selv var greit nok, perfekt stekt riktignok, men noe oversaltet og en smak av svidd pepper. Alt i alt var det en grei opplevelse, og om man har rundt 2000 kr til overs for en date til to er det et sted å vurdere! Det skal også sies at det var billigere alternativer på menyen, men for meg virker det opplagt å gå hit for å spise kjøttet de er så rost for!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Snej97
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Der var nesten ingen gjester, og de var fire på jobb: to servitører og to kokker. På tross av dette slet vi gjennom hele måltidet med å få kontakt med betjeningen. Når vi til slutt fikk kontakt bestilte vi blåskjell og burger. Burgeren var god, men blåskjellene var av elendig kvalitet. Ca halvparten var lukket og ikke spiselige. Pommes frites var alt for salt. Vi tok fyrstekake til dessert. Kaken var tørr, og i tillegg smaksatt med kanel, noe som funket dårlig. Karamellkremen (?) som ble servert til var imidlertid veldig god. Vi fikk servert lunkent vann, vi fikk ikke servietter og ingen lurte på om maten smakte. Ga beskjed om blåskjellene, og fikk da espressoen på huset.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 428grod
Anmeldt 24. mai 2020

God mat, asparges, kalvekjakar og sorbet ti lein bra pris. Huset hadde vinanbefalingar som passa ypperleg til maten.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, drivenes02

Reisende som så på Damsgård Restaurant, så også på

Har du vært i Damsgård Restaurant? Del dine erfaringer!