“Utmerket mat og service”
Anmeldelse av Damsgård Restaurant

Damsgård Restaurant
Vurdert som nr. 155 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Usedvanlig gode blåskjell og byens beste entrecôte. Dette var en fantastisk matopplevelse!
En av byens bedre restauranter!

Takk, rasmantuta

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og super service . Vi fikk dagens 3 retters og det var rikelig og veldig godt alt . Kan anbefales

Takk, beatehannisdal
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Tidvis mat i toppklasse, men noe ujevnt. Også stivt priset. Spiste Entrecôte på ca 1000 gram, holder til to sultne voksne.
Du finner neppe bedre kjøtt, men totalpakken ble noe ujevn.

Takk, OysteinB_13
Anmeldt 18. juli 2020

Hadde høye forventninger etter å ha lest om denne restauranten men ble dessverre skuffet. Kjøttet var kjempegodt, men ikke så godt at det var verdt å betale dobbel pris for i forhold til andre restauranter. Tilbehøret vi fikk servert til var også veldig kjedelig (noen poteter og cherrytomater).

I tillegg tok det hele 40 minutter fra vi kom til vi fikk utdelt menyer, og videre 20 minutter til vi fikk servert vin. Dette ble litt for lang tid for min smak. Kommer nok ikke tilbake med det første.

Takk, Sofus93
Anmeldt 5. juli 2020

Kan rett og slett i forstå at en i utgangspunktet hyggelig restaurant kan servere så dårlig mat. Hvor ble det av stoltheten til kokkefaget? Med unntak av gode blåskjell, var dommen entydig fra de seks andre gjestene rundt bord vårt; hyggelig servering, men kokken bør finne seg noe annet å bruke tiden til. Sørgelig, for vi hadde gledet oss.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ReneR463

Reisende som så på Damsgård Restaurant, så også på

Har du vært i Damsgård Restaurant? Del dine erfaringer!