“Fantastisk kjøtt!”
Anmeldelse av Damsgård Restaurant

Damsgård Restaurant
Vurdert som nr. 152 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kjøtt i uformell og rolig atmosfære. Trivelig service. Vi kommer definitivt tilbake neste gang vi er i byen

Takk, Amund G

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi var innom tre av kokkens steder ved dette Bergensbesøket, og kan anbefale alle! Både Hoggorm, Damagård og Lysverket har hver sin sjarm, men er like gode i kvalitet og gir nydelige opplevelser med atmosfære og mat!

Vi synes kanskje at smittevernreglene ikke ble tatt like alvorlig som i Oslo, men vi merket dette i hele Bergen, ikke bare her. Og vi forstår at stedet skal gå rundt også. Men meteren ble ikke helt vedlikeholdt, da ble det ikke brukt masker.

Vegetarretten med kål er kanskje den vi sitter skikkelig igjen med å huske og ønske oss igjen! Denne anbefaler vi virkelig videre til alle! Vi valgte en forrett og en hovedrett denne gangen, og gikk ut skikkelig mette. Forretten min virket noe mer mettende enn hans. Men uansett så var maten god og mektig, slik vi kanskje ønsker oss i det vi tenker på som husmanskost.

1  Takk, dorthesKS
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Hadde en treretter med vinpakke. Maten var helt grei, men vinporsjonene var latterlig små. Hele pakken utgjorde ett glass vin.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, SIBV66
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Biffen her var vært å vente på. En entrecôte av unku, betydde mørt og og smak. Du kjente også et hint av grillen den var stekt på. Vi bestilte salat som tilbehør, den var også fantastisk. Kylling som forrett var veldig smakfull. Desserten var ok men ikke veldig spesiell. Her var det biffen som var i fokus og den var fantastisk.

Takk, Roy R
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Strålende opplevelse. Veldig dyktig kelner. To av oss var usikker på vinvalg, og fikk smake seg gjennom flere viner før de tok valget.

Nydelig biff tartar, spennende modernisering med gode smaker og teksturer.

Fint vinkart. Veldig god sitronterte. Og ikke minst - kjøttet er en opplevelse!

Takk, ivara2014

Reisende som så på Damsgård Restaurant, så også på

Har du vært i Damsgård Restaurant? Del dine erfaringer!