“Nydelig mat”
Anmeldelse av Damsgård Restaurant

Damsgård Restaurant
Vurdert som nr. 146 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 4. september 2021

Har ennå ikke smakt stedets spesialitet, storfekjøtt, men har prøvd stedets treretters et par ganger. Her kors og serveres det med kompetanse og yrkesstolthet.

Takk, 724runeh

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Perfekt t-bone 1200 g til tre. Bernaise, nypotetsalat og grønsaker, vin og dessert. Nærværende men ikkje påtrengande servitørar.

1  Takk, AneLandoy
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Strålende service. Meget god mat, velbalansert og gjennomtenkt meny. Fikk påfyll på vinpakke og ekstra porsjon av både forrett og dessert. I den øvre prisklassen, men uten tvil verdt pengene.

Meget oppmerksomme servitører, men uten at det ble for "masete" - trivelig og jovialt, perfekt service for en rolig nabolagsrestautant som byr på kulinariske opplevelser og gode vinparringer.

Skal man pirke på noe var krokettene (tilbehør hovedrett) en tanke overstekte, men utover det er det absolutt ingenting å klage på. En matopplevelse, og absolutt å anbefale!

Takk, ivara2014
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kjøtt i uformell og rolig atmosfære. Trivelig service. Vi kommer definitivt tilbake neste gang vi er i byen

Takk, Amund G
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi var innom tre av kokkens steder ved dette Bergensbesøket, og kan anbefale alle! Både Hoggorm, Damagård og Lysverket har hver sin sjarm, men er like gode i kvalitet og gir nydelige opplevelser med atmosfære og mat!

Vi synes kanskje at smittevernreglene ikke ble tatt like alvorlig som i Oslo, men vi merket dette i hele Bergen, ikke bare her. Og vi forstår at stedet skal gå rundt også. Men meteren ble ikke helt vedlikeholdt, da ble det ikke brukt masker.

Vegetarretten med kål er kanskje den vi sitter skikkelig igjen med å huske og ønske oss igjen! Denne anbefaler vi virkelig videre til alle! Vi valgte en forrett og en hovedrett denne gangen, og gikk ut skikkelig mette. Forretten min virket noe mer mettende enn hans. Men uansett så var maten god og mektig, slik vi kanskje ønsker oss i det vi tenker på som husmanskost.

1  Takk, dorthesKS

Reisende som så på Damsgård Restaurant, så også på

Har du vært i Damsgård Restaurant? Del dine erfaringer!