“God mat og eksellent service”
Anmeldelse av Villani Lagunen

Villani Lagunen
Vurdert som nr. 227 av 446 Restauranter i Bergen
Anmeldt 13. juli 2020

Vi fikk anvist en flott plass i andre etasje av en imøtekommende og vennlig hovmester. Det kom fersk vann på bordet nesten før vi rakk å sette oss av en blid og sjarmerende servitør, som fulgte oss godt opp hele kvelden. Til aperitif hadde vi prosecco Tenet. Som forrett spiste vi kamskjell som var nydelig anrettet og smakte bra. Som hovedrett hadde vi Spagetti Frutti Di Mare og Pappadelle Mushroom Truffle (en "bred type tagliatelle" med steinsopp og trøffel). Sistnevnte var veldig velsmakende med god balanse i smakene. Til drikke ble vi anbefalt en hvitvin Feudi di San Gregorio Greco di Tufo (Campania, Italia) , som var frisk og fruktig, men ikke mer. Siden vi feiret bryllupsdagen, fikk vi en nydelig dessert bestående av is og formkake spandert av huset. (Bordet var pyntet med ballonger også!)
Servicen var upåklagelig oppmerksom og vennlig med til dels humoristisk tone, slik en er vant til fra gode restauranter i Italia!
Vi storkoste oss og vil anbefale restauranten videre!

4  Takk, christianrL2677ZE
maleneroenning, Booking Manager på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei Christian!

Tusen hjertelig takk for en så fin tilbakemelding, det varmer!
Så godt å høre at dere ble møtt av hyggelig personale som tok hånd om dere fra føste stund til slutt. Vi ønsker å kunne ta vare på alle våre gjester slik at man får en hyggelig matopplevelse i en god og fin atmosfære, og det virker det som vi har klart her. Vi synes det er kjempekjekt å kunne ta del i å gjøre deres feiring til noe minneverdig med god service, mat og drikke.
Igjen - hjertelig takk for at du delte deres fine opplevelse med oss, det setter vi stor pris på! :)

Håper på å få se dere snart igjen - fortsatt fin sommer!

Anmeldt 7. juli 2020

Kort og godt en av de beste stedene jeg har spist pizza! Servitørene var gjestfrie og dyktig i jobben sin. Dette stedet tilbyr kvalitet for en relativt rimelig sum.
Gleder meg til mitt neste besøk !

Takk, RanveiI1

Hei kjære Ranveig!

Takk for en så fin lesning. Vi setter stor pris på å få høre om deres positive opplevsle hos oss, hvor dere ble servert nydelig pizza av vennlig og behjelpelig betjening.

Ønsker deg en fortsatt fin dag og hjertelig velkommen igjen! :)

Anmeldt 24. juni 2020

Ikke bra... retten var ikke god, klisset, hadde ikke vært dumt med en bolle vann til å vaske fingrene under måltidet

1  Takk, tussete

Heisann Eva!

Tusen takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at en av våre absolutt bestselgere Spaghetti Frutti Di Mare ikke falt i smak. Har ikke hørt noe om at det er en vanskelig rett å spise tidligere, men skal ta dette til etterretning, slik at vi kaskje kan tilby våtservietter eller lignende til senere besøk.

Håper på en ny sjanse ved en senere anledning.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde reservert bord på forhånd og fikk en fin og hyggelig mottagelse av hovmester som viste oss et trivelig bord og gav oss menyer. En servitør kom relativ raskt og forespurte om vi ville ha noe å drikke og vi fikk raskt vann på bordet. Vi valgte forretter og deretter Napolitansk pizza. Vi var spesielt godt fornøyd med valgene våre på forrettene , men hovedrettene var også gode. Til å drikke valgte vi husets røde og hvite i glass. De også var gode valg. Behagelig service hele kvelden som var en travel mandagskveld. Vi kommer nok snart tilbake. Herlig med en så bra restaurant i nabolaget.

2  Takk, Middag2013

Heihei!

Tusen takk for fine ord! Så kjekt å høre at dere hadde en fin feiring av deres bryllupsdag hos oss. Veldig glad for at vi fikk ta del i å gjøre deres dag fin ved å servere dere gode forretter, pizza og drikke til maten.
Vi elsker å holde til her i vakre Fana-området, så håper på flere gjensyn snart igjen!

Varmt velkommen igjen skal dere være! :)

Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Ble dessverre ikke imponert.Pastaretten var kald da den ble servert. Bestilte også en Calzone, ingen smak, tam. Deigen var god, men den trenger mye mer smak. Dette er 3. gangen jeg prøver Villani Lagunen. Man merker at som ved Olivia restauranter vil de selge en " Image"..Det er helt greit det, men da må de ekte italienske smakene frem..Dette ble altfor tamt. Vil gjerne sitte igjen med: her kommer jeg igjen. Ikke der enda.

6  Takk, 550mariettaa
maleneroenning, Booking Manager på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Heisann Bianca!

Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi pris på. Så synd at vi ikke har klart å imponere deg med vår italienske mat. Vi ønsker naturligvis ikke å servere kald eller tam mat, og dett skal vi ta til oss å jobbe videre med. Synes det bare er bra å høre våre gjesters meninger, så vi håper på positiv matopplevelse neste gang! :)

Reisende som så på Villani Lagunen, så også på

Har du vært i Villani Lagunen? Del dine erfaringer!