“Virkelig verdt besøket... ”
Anmeldelse av Villani Lagunen

Villani Lagunen
Vurdert som nr. 272 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en god gjeng med barn som plutselig fant ut vi skulle ha mat. Betjeningen var veldig imøtekommende for å finne plass til alle.... Vi fikk en plass ute, varmt og godt. Vi bestilte en del pizza og en calzone..... Og det gikk ned på høykant, smakte virkelig slik en pizza skal smake.... Vi kommer tilbake 10/10

Takk, 24trulsg
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Truls!

Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen, slikt verdsetter vi virkelig.

Dere er hjertelig velkomne tilbake hos oss, så vi håper på å se dere igjen!

Med vennlig hilsen,

Erlend // Villani

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Når vi først fikk oppmerksomhet fra en kelner ble vi godt behandlet. Spiste pasta med sjømat og pasta med skjell og hvitløk. Begge rettene var meget gode på smak. Vi kommer gjerne igjen ved neste besøk til Bergen/Lagunen.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Hiped
Evangelos K, Ιδιοκτήτης på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei,

Mange takk for din tilbakemelding, vi sitter stor pris på det

Hjertelig velkommen tilbake.

Venlig hilsen,

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Flaut at dette er det «beste» Bergen sør har å by på. Servicen her er den dårligste jeg har opplevd. Jeg har vært her flere ganger, hver eneste gang er det samme regla. Dårlig service, vanvittig treig betjening, maten kommer sent, og er virkelig ikke noe å skryte av. Vassen pizza med lite fyll, altfor overpriset mat ellers og bittesmå porsjoner (hvis du velger noe annet enn pizza). Nå driver de også og stenger uteserveringen ved fullbooket inne, fordi «hvis noen vil sitte ute så vil plutselig alle sitte ute, og det går jo ikke» - sitat hovmester. Dette blir for dumt. Jeg har gitt villani lagunen mange sjanser, fordi de dessverre er det «eneste» alternativet med litt stil, men nå kommer jeg ikke tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
5  Takk, Roving53669785728
Evangelos K, Owner på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hei,

Mange takk for din tilbakemelding,

Det var synd å høre at opplevelsen var ikke helt i mål og det er absolutt ikke sånn det skal være.

Om uteservering, eneste grunn til man kan ikke bestille bord ute er fordi det finnes ikke tak over nemlig og alle vet hvordan været kan snu i Bergen. Vi velger derfor å ta imot bestillinger kun inne hvor vi kan garantere et tørt og hyggelig bord.

Når det kommer til Pizza så er vi veldig stolte av vår napolitansk oppskrift. Pizzaen på Villani skal være stekt i 90 sekunder ca i veldig høy varme. Det gir en luftig og "juicy" pizza som mange i Bergen har blitt veldig glad i. Allikevel hvis ikke den type pizza er noe for dere så har vi i tillegg en rekke pasta og hovedretter som garanterer suksess hver eneste gang.

Mange takk for besøket så håper vi ser dere igjen snart

Venlig hilsen,

Anmeldt 22. juni 2021

Ved bestilling av takeaway pizza, ble det opplyst om 25 min ventetid. Møtte opp til oppgitt tidspunkt, ventet lenge innen vi fikk kontakt med servitør, som forsvant uten tilbakemelding. Etter ytterligere venting fikk vi endelig kontakt med ny servitør. Da viste det seg at vår bestilling var glemt og fortsatt ikke påbegynt. Vi måtte vente på maten i mer enn en time - uten beklagelse fra serveringspersonell. Så selv om maten vi endelig fikk var god, vil Villani heretter stå laaangt ned på vår liste over foretrukne restauranter!

2  Takk, jorunn gilje f

Hei Jorunn!

Mange takk for din tilbakemelding. Vi beklager for lang ventetid.
Det er ikke normalt å vente så lenge og vi tar med oss kommentaren videre internt.
Allikevel ønsker jeg dere velkommen tilbake.

Venlig hilsen

Anmeldt 20. juni 2021

Varm velkomst, god service ved bordet, maten var fantastisk, samt vi fikk god hjelp fra vår servitør til å finne den perfekte vin til måltidet. Den lot seg kombinere med både pizza og havabbor. Lokalet i seg selv er utrolig flott.
Vi hadde en strålende kveld og ruslet hjem meget fornøyd Vi returnerer gjerne og vi kan absolutt anbefale Villani for en god middag i fine omgivelser og en hyggelig betjening.

Tusen takk fra Jannicke & Kristoffer

Takk, 357jannickel

Hei!

Hjertelig takk for en hyggelig tilbakemelding!

Hjertelig velkommen tilbake skal dere være

Arrivederci!

Reisende som så på Villani Lagunen, så også på

Har du vært i Villani Lagunen? Del dine erfaringer!