“Sorry”
Anmeldelse av Villani Lagunen

Villani Lagunen
Vurdert som nr. 271 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 5. september 2021

Bestilte Nizzarda salat. Potetene var ikke kokte nok, fant 2 ansjos i salaten, ingen form for dressing, smakte ikke noe, bare gress egentlig og fikk ikke focaccia til. Dette var stusselig og dårlig. Jeg kommer kommer nok ikke igjen på en stund.

3  Takk, 550mariettaa
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Hei,

Vi beklager din negative opplevelse, sånt er veldig leit å høre. Vi takker deg for din tilbakemelding, vi har et konstant ønske om å forbedre vår service. For fremtidige henvendelser/tilbakemeldinger ber vi om å bli kontaktet på lagunen@villani.no for en mer direkte korrespondanse rundt besøket deres.

Vi håper du vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en sjanse til å forbedre det negative inntrykket du sitter igjen med. Takk for besøket,

Med vennlig hilsen // Villani

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Igjen elendig service på Villani! Veldig trist at servitørene er så fraværende og ikke får tilbakemelding fra ansvarlige om at kundeopplevelsen er avgjørende. Dette er 3.gang at man blir fullstendig oversett, og i dette tilfellet etter at man fikk bord og meny og så full stopp. Ingen servitører kom til bordet, man fikk ikke øyekontakt med noen av servitørene som gikk rundt, selv om bordet var lokalisert midt i uteområdet. Til slutt , etter faktisk 20 minutter valgte vi å forlate restauranten, gikk på Egon og fikk som vanlig fantastisk, rask og hyggelig service! Villani har den beste ute-beliggenheten, men dessverre virker det som om servicen er helt tilfeldig avhengig av hvem som er på jobb.

1  Takk, drmonab
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei,

Vi beklager deres negative opplevelser, sånt er veldig leit å høre. Vi takker deg for din tilbakemelding, vi har et konstant ønske om å forbedre vår service. For fremtidige henvendelser/tilbakemeldinger ber vi om å bli kontaktet på lagunen@villani.no for en mer direkte korrespondanse rundt besøket deres.

Vi håper dere vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en sjanse til å forbedre det negative inntrykket dere sitter igjen med. Takk for besøket,

Med vennlig hilsen // Villani

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en god gjeng med barn som plutselig fant ut vi skulle ha mat. Betjeningen var veldig imøtekommende for å finne plass til alle.... Vi fikk en plass ute, varmt og godt. Vi bestilte en del pizza og en calzone..... Og det gikk ned på høykant, smakte virkelig slik en pizza skal smake.... Vi kommer tilbake 10/10

Takk, 24trulsg
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Truls!

Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen, slikt verdsetter vi virkelig.

Dere er hjertelig velkomne tilbake hos oss, så vi håper på å se dere igjen!

Med vennlig hilsen,

Erlend // Villani

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Når vi først fikk oppmerksomhet fra en kelner ble vi godt behandlet. Spiste pasta med sjømat og pasta med skjell og hvitløk. Begge rettene var meget gode på smak. Vi kommer gjerne igjen ved neste besøk til Bergen/Lagunen.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Hiped
Evangelos K, Ιδιοκτήτης på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei,

Mange takk for din tilbakemelding, vi sitter stor pris på det

Hjertelig velkommen tilbake.

Venlig hilsen,

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Flaut at dette er det «beste» Bergen sør har å by på. Servicen her er den dårligste jeg har opplevd. Jeg har vært her flere ganger, hver eneste gang er det samme regla. Dårlig service, vanvittig treig betjening, maten kommer sent, og er virkelig ikke noe å skryte av. Vassen pizza med lite fyll, altfor overpriset mat ellers og bittesmå porsjoner (hvis du velger noe annet enn pizza). Nå driver de også og stenger uteserveringen ved fullbooket inne, fordi «hvis noen vil sitte ute så vil plutselig alle sitte ute, og det går jo ikke» - sitat hovmester. Dette blir for dumt. Jeg har gitt villani lagunen mange sjanser, fordi de dessverre er det «eneste» alternativet med litt stil, men nå kommer jeg ikke tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
5  Takk, Roving53669785728
Evangelos K, Owner på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hei,

Mange takk for din tilbakemelding,

Det var synd å høre at opplevelsen var ikke helt i mål og det er absolutt ikke sånn det skal være.

Om uteservering, eneste grunn til man kan ikke bestille bord ute er fordi det finnes ikke tak over nemlig og alle vet hvordan været kan snu i Bergen. Vi velger derfor å ta imot bestillinger kun inne hvor vi kan garantere et tørt og hyggelig bord.

Når det kommer til Pizza så er vi veldig stolte av vår napolitansk oppskrift. Pizzaen på Villani skal være stekt i 90 sekunder ca i veldig høy varme. Det gir en luftig og "juicy" pizza som mange i Bergen har blitt veldig glad i. Allikevel hvis ikke den type pizza er noe for dere så har vi i tillegg en rekke pasta og hovedretter som garanterer suksess hver eneste gang.

Mange takk for besøket så håper vi ser dere igjen snart

Venlig hilsen,

Reisende som så på Villani Lagunen, så også på

Har du vært i Villani Lagunen? Del dine erfaringer!