“Beste pizzaen”
Anmeldelse av Villani Lagunen

Villani Lagunen
Vurdert som nr. 271 av 468 Restauranter i Bergen
Anmeldt 21. september 2021

Min mann og jeg skulle feire 20’år sammen. Vi bestilte hver sin pizza, beste pizzaene jeg noen gang har spist. Det er så fin en Resturant og servicen er helt nydelig.

Takk, hildee581
erlendth, Owner på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Hei Hilde,

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Det gleder oss å høre at maten falt i smak, vi ønsker dere gjerne velkomne tilbake ved en fremtidig anledning!

Med vennlig hilsen // Villani Lagunen

Anmeldt 5. september 2021

Bestilte Nizzarda salat. Potetene var ikke kokte nok, fant 2 ansjos i salaten, ingen form for dressing, smakte ikke noe, bare gress egentlig og fikk ikke focaccia til. Dette var stusselig og dårlig. Jeg kommer kommer nok ikke igjen på en stund.

3  Takk, 550mariettaa
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Hei,

Vi beklager din negative opplevelse, sånt er veldig leit å høre. Vi takker deg for din tilbakemelding, vi har et konstant ønske om å forbedre vår service. For fremtidige henvendelser/tilbakemeldinger ber vi om å bli kontaktet på lagunen@villani.no for en mer direkte korrespondanse rundt besøket deres.

Vi håper du vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en sjanse til å forbedre det negative inntrykket du sitter igjen med. Takk for besøket,

Med vennlig hilsen // Villani

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Igjen elendig service på Villani! Veldig trist at servitørene er så fraværende og ikke får tilbakemelding fra ansvarlige om at kundeopplevelsen er avgjørende. Dette er 3.gang at man blir fullstendig oversett, og i dette tilfellet etter at man fikk bord og meny og så full stopp. Ingen servitører kom til bordet, man fikk ikke øyekontakt med noen av servitørene som gikk rundt, selv om bordet var lokalisert midt i uteområdet. Til slutt , etter faktisk 20 minutter valgte vi å forlate restauranten, gikk på Egon og fikk som vanlig fantastisk, rask og hyggelig service! Villani har den beste ute-beliggenheten, men dessverre virker det som om servicen er helt tilfeldig avhengig av hvem som er på jobb.

1  Takk, drmonab
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei,

Vi beklager deres negative opplevelser, sånt er veldig leit å høre. Vi takker deg for din tilbakemelding, vi har et konstant ønske om å forbedre vår service. For fremtidige henvendelser/tilbakemeldinger ber vi om å bli kontaktet på lagunen@villani.no for en mer direkte korrespondanse rundt besøket deres.

Vi håper dere vil komme tilbake i fremtiden og gi oss en sjanse til å forbedre det negative inntrykket dere sitter igjen med. Takk for besøket,

Med vennlig hilsen // Villani

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en god gjeng med barn som plutselig fant ut vi skulle ha mat. Betjeningen var veldig imøtekommende for å finne plass til alle.... Vi fikk en plass ute, varmt og godt. Vi bestilte en del pizza og en calzone..... Og det gikk ned på høykant, smakte virkelig slik en pizza skal smake.... Vi kommer tilbake 10/10

Takk, 24trulsg
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Truls!

Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen, slikt verdsetter vi virkelig.

Dere er hjertelig velkomne tilbake hos oss, så vi håper på å se dere igjen!

Med vennlig hilsen,

Erlend // Villani

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Når vi først fikk oppmerksomhet fra en kelner ble vi godt behandlet. Spiste pasta med sjømat og pasta med skjell og hvitløk. Begge rettene var meget gode på smak. Vi kommer gjerne igjen ved neste besøk til Bergen/Lagunen.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Hiped
Evangelos K, Ιδιοκτήτης på Villani Lagunen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei,

Mange takk for din tilbakemelding, vi sitter stor pris på det

Hjertelig velkommen tilbake.

Venlig hilsen,

Reisende som så på Villani Lagunen, så også på

Har du vært i Villani Lagunen? Del dine erfaringer!