“Utrolig god mat, hyggelig”
Anmeldelse av Vegan Vacation

Vegan Vacation
Vurdert som nr. 21 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Vi er en vegansk restaurant, med rå, gluten- og sukkerfri mat
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, hyggelig personale og passende porsjoner. Spiste quichen med fennikel og paprikasaus. En varmende rett passende til regnværet i Bergen, med frityrstekte potetchips og en syrlig og frisk salat. Til dessert hadde jeg en tiramisu, god og fyldig smak. Anbefales til veganere og ikke-veganere, her finnes noe for alle!

Takk, siljechristink

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dattera mi og jeg har mat allergi. Melk og gluten. Vi hadde så lyst på dessert og kom over denne lille fantastiske restauranten midt i Bergen sentrum. Eieren lager absolutt alt selv fra bunnen av. Han var så koselig og ga oss ypperlig service. Dette var verdens beste dessert som vi noen gang har smakt . Vi spiste og koste oss veldig og nøyt hver bit
Han har full meny med foretter, middager og dessert. Vi gleder oss allerede til neste besøk og da er det middag og dessert.
Kan virkelig anbefales på det sterkeste.
Det er ikke dyrt med tanke på at han lager alt selv fra bunnen av.
Det er virkelig verdt ett besøk. Anbefales.
Han har side på Instagram hvor han legger ut bilder.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 635cecilie_
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Beskjedent lokale og en ydmyk beskjeden kelner/eier som etterhvert viste seg å være utrulig hyggelig, bereist og hærlig å få snakke med. Maten (vi spiste en pizza nr 1 og en søtpotet pai) var helt fantastisk god! En av de beste pizzaene jeg har smakt! Her hadde eieren laget alt selv fra bunnen av, noe som satte smaksløkene i sving. Etter vi var ferdige å spise kom han også bort med gratis dessert (sjokoladekonfekt) som han også hadde lagt selv. Over all forventning, alt vegansk og uten sukker. Gleder meg til neste besøk allerede:)

1  Takk, 638cecilieh
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Her er noe for alle! Lokalene er beskjedne og menyen enkel, men ikke la deg lure; dette er en eksklusiv matopplevelse. All mat er laget fra bunn, mye er raw og glutenfritt. Dessert er et MUST!

1  Takk, MieMarlene
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat både visuelt og smaksmessig. Rolig og avslappet steming, og hyggelig service av restaurantens eier. Veganer eller ei, dette er smakfull og mettende mat. Anbefales helt klart!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Camo85

Reisende som så på Vegan Vacation, så også på

Har du vært i Vegan Vacation? Del dine erfaringer!