“Fantastisk!”
Anmeldelse av Vegan Vacation

Vegan Vacation
Vurdert som nr. 30 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Vi er en vegansk restaurant, med rå, gluten- og sukkerfri mat
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Besøkte med min samboer.
Syntes maten var fantastisk og utrolig god service!
En utrolig hyggelig liten plass som jeg hadde anbefalt til de fleste, uansett om de er veganere eller ikke!
Eneste "negative" er at min samboer er allergisk mot nøtter, og det meste av maten inneholder de. Men servitøren var utrolig hjelpsom, hyggelig og sørget for at vi fikk begge to en kjempe fin opplevelse.

1  Takk, Voyager20504055481

Anmeldt 24. mai 2021

På tur i Bergen, og tok en tur innom for middag! Bestilte en burger som smakte fantastisk, utrolig god raita og aioli-dressing med curry til! Sjeldent jeg opplever så god vegansk mat! Et stort pluss for at restauranten er helvegansk!
Bestilte dessert, bra hjemmelaget sjokolade, og trøfflene var mektog og gode. Anbefaler defintivt den med jordbær! Friskt!
Hyggelig personal, man føler seg velkommen!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, AmalieLund1
Anmeldt 7. mai 2021

Et utrolig skuffende besøk på en restaurant vi virkelig ønsket å like. Konseptet er kjempebra, men fullføringen har store mangler. Først og fremst er lokalet lite innbydende, med plastikkblomster og billige duker. Billig er vel stikkordet her, det oser av enkle løsninger og kostnadsbesparelse. Greit nok det, men det trekker ned opplevelsen, og står ikke i stil med prisene de opererer med.

Maten var dessverre krise. Nudlene i retten jeg spiste smakte faretruende likt Mr Lee, og jeg har laget bedre veganretter på mitt eget kjøkken - og jeg er en dårlig kokk. Tørre sandwicher og frosne snickerskaker gjorde heller ikke inntrykk.

Barna som var med fikk fire alternativer å drikke, alle variasjoner av fruktjuice med tonic-vann i..(!) De falt ikke i smak, tonic-vann er ikke noe særlig å servere barn..

Håper Vegan Vacation tar seg en studietur til Loving Hut i Oslo, der er både interiør og mat av en helt annen kvalitet.

Anbefaler ingen å spise her, dessverre.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Sombrero21
Vegan Vacation, Owner på Vegan Vacation, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2021

Thank you for your review, first and foremost, we do not use plastic flowers, even our take away boxes, ar eco, also the cakes have to be frozen to set, like you said you not a chef, but you make better food, congratulations, we just appreciate that you are true and true, also we dont compete with other restaurants in the country, what we care its peoples health and our planet, I'm disappointed you did not like it, but I always take everything with a pinch of salt if you know what I mean, have a fantastic day. We do everything fresh, even our blue cheese and camembert, we do our bread fresh everyday, so it must be your taste buds. Have a good evening and thank you for your review, we appreciated it.

Anmeldt 7. mars 2021

Jeg ønsket virkelig å elske dette stedet, for lokalet var veldig koselig og betjeningen hyggelig. Dessverre levde maten ikke helt opp til forventningene. Har spist bedre vegetarburgere på vanlige burgersjapper. Ønsket også en litt mer variert meny. Var mye pizza, sandwitch og burgere. Desserten var en merkelig kokosmasse med et knallhardt sjokoladetrekk servert uten tilbehør eller noe slags pynt, litt merkelig.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, TrailBlazer464488
Vegan Vacation, Owner på Vegan Vacation, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2021

thank you so much for your feedback, and we appreciate that there is better vegetarian burgers in your local shop, but the thing, that i have to mention ...its we not vegetarian, we are vegan, as you probably know there is a big difference in a vegetarian diet and a vegan diet, with regards to the cake, i think you mean the cookie dough chocolate cup, it does not contain coconut, also the chocolate, its made here, its vegan. but we appreciate all comments and wish you a great day.

Anmeldt 29. januar 2021

Utsøkt mat. Desserten er den beste jeg kan minnes å ha spist i hele mitt liv.
Jeg bestile pizza nr 2, pulled pork burger og snickers cake for å prøve litt forskjellig og alt leverte over forventning. Gode priser og god service! Stikk innom eller ring og bestill takeaway, de leverer med egen bil!

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, GydaUlrike

Reisende som så på Vegan Vacation, så også på

Har du vært i Vegan Vacation? Del dine erfaringer!