“Bursdagsfeiring ”

Vurdert som nr. 8 av 473 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: BARE er en ambisiøs og leken restaurant med forankring i det nordiske kjøkken. Vi benytter oss av lokale råvarer av høy kvalitet, og vår smaksmeny varierer derfor etter sesong og råvaretilgang. Velg mellom flere tilpassede drikkepakker, eller få en anbefaling fra en av våre Sommelierer. Vi kan tilby noe for enhver anledning, enten det er forretningsmiddag, bursdagsfeiring eller en helaften med kjæresten. Alt dette kan du nyte i en avslappet, uhøytidelig atmosfære.
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Først litt bobler i baren, byens flotteste? Her fikk vi servert noen lekre små munnfuller som bare økte vår appetitt.
Deretter gikk vi for halv smaksmeny. Delikate, spennende retter, en fest for både syn og smak, ble servert i passe tempo av utrolig hyggelig betjening.
Anbefales på det varmeste når man vil unne seg litt ekstra!!

Takk, huldreguri
Fred O, Head Chef på Bare, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Godt å høre at dere hadde en fin feiring og opplevelse hos oss! Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. november 2018

Gode smaker, små munnfuller, lekkert tilberedt og presentert. To av vennene ønsket veganmeny,- det var helt uproblematisk. Rolig atmosfære og fin kveld.

Takk, AnneRitaG1

Takker! Velkommen tilbake.

Anmeldt 31. oktober 2018

Vi gikk for 5 retteren med vinpakke og fikk nydelig mat og vin. Apertiff og noen ekstra småretter i den stilfulle baren satte standarden før måltidet. Flinke vinkelnere og servitører. Et av de bedre gourmetmåltidene vi har hatt i 2018. Dette må være en av Bergens beste restauranter.

Takk, anetteo324
Fred O, Head Chef på Bare, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Takk for hyggelige ord, glad for at dere hadde en god opplevelse hos oss! Velkommen igjen.

Anmeldt 28. oktober 2018

Overgikk våre forventninger. Valgte 5 retter med vin, og ble mett nok av det. Spennende mikroretter mellom de 5 rettene. Gode vinvalg. Passelig informasjon om mat og vin. Hyggelig service. Vanskelig å finne noe som ikke var bra, dette var i det hele en virkelig fin opplevelse. Kommer nok tilbake hit.

2  Takk, Ronny R
Fred O, Head Chef på Bare, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Tusen takk, velkommen igjen!

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

I går var å spiste middag for 3 gang på 2 mnd . BARE er helt fantastisk . Kan anbefales på det varmeste . Utsøkt nydelig mat , perfekt service og flott atmosfære . Beste restauranten i Bergen. Gleder meg allerede til neste gang

2  Takk, Christine H
Fred O, Head Chef på Bare, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Tusen takk for tilbakemelding og fine ord, Christine! Vi gleder oss til neste gang!

Reisende som så på Bare, så også på

Har du vært i Bare? Del dine erfaringer!