TripAdvisor

Vurdert som nr. 3 av 492 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: BARE er en ambisiøs og leken restaurant med forankring i det nordiske kjøkken. Vi benytter oss av lokale råvarer av høy kvalitet, og vår smaksmeny varierer derfor etter sesong og råvaretilgang. Velg mellom flere tilpassede drikkepakker, eller få en anbefaling fra en av våre Sommelierer. Vi kan tilby noe for enhver anledning, enten det er forretningsmiddag, bursdagsfeiring eller en helaften med kjæresten. Alt dette kan du nyte i en avslappet, uhøytidelig atmosfære.
Anmeldt 8. september 2019

Vi hadde en flott mat opplevelse på Bare. Perfeksjon i alle ledd. Nydelig mat, nydelig betjening, nydelig lokaler. Vi spiste 6 retter,samt vinpakke. Ett eventyr. Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: september 2019
Takk, mallamareno50

Anmeldt 26. august 2019

Feiret bursdag. Ble en flott opplevelse. Kule lokaler og deilig mat! Vinene var enestående.

Litt kald mottagelse, litt rotete start med snacksen. Ble ikke forklart helt hva som var konseptet der så vi skjønte ikke helt. Spiste 5-retter - ble litt lite mat for noen.

Men alt i alt en super opplevelse og skal garantert tilbake!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, torandr_n
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, vin og service! Uten tvil den beste restauranten i Bergen.
Gleder meg til neste besøk.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, kristinj1978
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Bestilte bord her til fire venner, litt uten å vite hva vi kom til, Visste bare det var en 5 retters sommermeny. Men det var så mye mer! I alt fikk vi de 5 rettene, pluss 3 smaksprøver innen menyen begynte, 3 små venteretter og 3 søte avslutninger, alt i tillegg til de 5 hovedrettene. Stor variasjon av sjømat, noe kjøtt og masse spennende smaker. Sinnsykt god kvalitet på råvarene. Fantastisk vinpakke og kelnere med god forståelse for hvor mye de skulle fortelle og hvor mye de skulle la oss snakke med hverandre. En rett gjennom fantastisk kveld, anbefales til alle som liker å prøve nye spennende smaker.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, SynneUH
Anmeldt 8. juli 2019

Tok med mine kollega (8 personer) på en 10 retters tasting meny i anledning diverse jubileer. Og jammen fikk vi valuta for pengene. Fra coctailen i baren - med to overraskelse appertisers, til de 10 fantastiske rettene med tilhørende viner - i tillegg til ekstra småretter innimellom de "annonserte" rettene - må vi bare si at dette var et eventyr og en kulinarisk opplevelse av de sjeldne. Service og atmosfære var også fantastisk. Har du ikke opplevd dette så løp!! Tusen takk for en magisk kveld :-)

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Ina B

Reisende som så på Bare Restaurant, så også på

Har du vært i Bare Restaurant? Del dine erfaringer!