“Omg, kan ikke beskrives må oppleves ”
Anmeldelse av Sabrura Sticks & Sushi

Sabrura Sticks & Sushi
Vurdert som nr. 141 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Elsker sushien, og helt supert at de har spis så mye du vil.
Aldri vært så mett før, og alt smakte helt fantastisk godt.

Dato for besøk: mai 2020
3  Takk, Tinaaleksa

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Dro innom for å kjøpe med takeaway. Vi kjøpte Hitramaki, Tempura futomaki og Sabruramaki etter å ha sett gjennom en svært innbydende meny med bilder og innhold. Maten kom etter ca 12 min. Da vi kom hjem trodde vi at vi hadde fått med noen andre sin mat. Tempura futomakien manglet lakserogn, og laksen inni var gjennomstekt (ikke i samsvar med bildet). Tunfisken på sabruramakien var ikke flambert, som beskrevet på menyen. Hitramakien var ok. Alt i alt en skuffende og relativt smakløs opplevelse.

Takk, ksunny8
Anmeldt 13. mai 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk sushi! Maten kom ganske raskt, og var helt fantastisk.

Betjeningen var også hyggelig.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Tinaaleksa
Anmeldt 6 dager siden

Dato for besøk: oktober 2021
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: oktober 2021

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi? Del dine erfaringer!