“Fantastisk”

Sabrura Sticks & Sushi Galleriet
Vurdert som nr. 209 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Sabrura Sticks & Sushi serverer sushi, sticks og asiatisk inspirert mat og med en norsk vri. Vi strekker oss langt for å bruke kortreiste råvarer der det er mulig. Alle våre restauranter byr på en deilig sushibuffet hvor du kan velge blant et variert utvalg sushi og asiatisk inspirert mat som blant annet dim sum, vårruller og nydelige satay kyllingsticks. Vi har også en à la carte-meny med flere fristende retter. Barn fra 6 – 12 år betaler halv pris på buffet, og barn under 6 år spiser gratis i følge med betalende voksen.   Lunsjbuffet 199,- frem til kl 14.00 mandag - fredag Middagsbuffet 229,- fra kl 14.00 og hele lørdag og søndag   Sitt ned og nyt i en av våre restauranter, eller bestill for å ta med hjem. Velkommen til Sabrura Sticks & Sushi
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Bestilte to forskjellige retter og det smakte himmelsk begge to. Bra at dere har vårrull og gyoza for de som ikke liker sushi

Takk, chakhi

Anmeldt 19. juli 2021

Vi hadde sushibuffet. I utgangspunktet grei pris. Maten var så pass trist at det ikke ble «value for money» likevel. Vi er glade i sushi, men man kan ikke bare ta noe kald ris og legge på en tynn laksebit og kalle det sushi. Rotete bord med brukte munnbind strødd rundt var utsikten rundt oss. Ville ikke gått dit igjen.

Takk, karieva64
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig og variert vegan sushi
Anbefales på det varmeste!

Vårrullene er veldig anbefalt, samt den veganske menyen. Rask og enkel bestilling på mett, enkelt og ryddig å få ventet og nydelige smaker. Kommer garantert tilbake!

Takk, 711maritk
Anmeldt 13. juni 2021

Maten er ok, men det kan man også si om sushien i kjøledisken på Rema. Servicen var nesten ikke-eksisterende. Ti minutter etter at vi kom greide vi endelig å få tak i betjening. Så merket vi ikke noe mer til betjeningen før vi gikk til kassen for å betale. De gikk glipp av mersalg, og vi kommer aldri tilbake. Men utsikten er fin.

Takk, Navigator91563
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Besudlete bord til 4 personer. Ble 5 i siste liten. Vi kom der og ble nesten kjeftet på siden vi bestilte til 4. de prøvde ikke å finne en ekstra stol eller noe å sitte på. Det endte med at en måtte gå.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Freedom43292632683

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi Galleriet, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi Galleriet? Del dine erfaringer!