“Elendig service av personalet”
Anmeldelse av Game Sportsbar

Game Sportsbar
Vurdert som nr. 407 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service av personalet i kassen. Måtte betale fullpris for pasta uten saus til barn. Glemte drikken. Kald mat. Dyrt.

Takk, siljefem
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Jeg var på denne sportsbaren for å se fotballkamp og spise litt mat. Jeg bestilte en kyllingsalat med brus. Brusen kom fra flere allerede åpnete halvliterflasker og var helt uten kullsyre. Jeg klaget på brusen, og da sier betjeningen at det er tomt for den brusen jeg bestilte, så jeg måtte velge en annen brus. Jeg ønsket da å bytte brusen til helt enkelt vann. Da var det plutselig mulig å få den brusen jeg først ønsker, men hun måtte ned en etasje og hente ny brus, noe hun først tydelig ikke ønsket å gjøre. Jeg får dog riktig brus etter noen minutter. Når salaten kommer er kyllingen tydelig gammel og tørr. Den er hard og man kan se fargeforskjell i kjøttet da det har blitt helt tørt ute i alle kantene. Det følger med focaccia som også er gammelt og tørt. Jeg forklarer servitøren problemet med maten. Jeg viser han problemet med kjøttet og han er helt enig og sier beklager. Jeg blir ikke tilbudt ny mat eller redusert pris. Lokalet ellers er fint som sportsbar. Mange store og fine skjermer til fremvisning av sport. Veldig synd at både mat og service er dårlig.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 903oles

Reisende som så på Game Sportsbar, så også på

Har du vært i Game Sportsbar? Del dine erfaringer!