“Velg neste sted”

Vurdert som nr. 204 av 474 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig velkomst, flott lokale, hyggelig servitør, men maten var langt under middels. Peking suppe, biff, innbakt svinekjøtt var ikke av god kinesisk kvalitet. Middelmådig smak og seige lite smakfulle biter. Som dere kan se av alle mine anbefalinger så skal det mye til før jeg er negativ. Vi styrer unna her neste gang. Det er sikkert. Jeg ga 2 stjerner, men min samboer mente 1. Jeg sa at da må det bli ille før jeg setter 1. Derfor 2.

Takk, VestfoldFracy
Charlotte H, Manager på China Palace restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære VestfoldFracy,

Takk for tilbakemelding.Vi beklager veldig at dere fikk en dårlig opplevelse.

Vi må følge opp saken og finne ut hva som har skjedd.

Kan dere hjelpe oss ved å oppgi tidspunkt og dato for når dette skjedde?

Vi setter stor pris på dette.

Takk på forhånd,
Med vennlig hilsen,
Charlotte Hui
Daglig leder

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

God service, me spiste and ala china place og biff med kari og is med Skjokolade saus til dessert og det smakte kjempe bra☺

Takk, 931karstenh
Charlotte H, Manager på China Palace restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Hei Karsten!

Tusen takk kjempefin tilbakemelding! :-)

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Gjennomsnittlig god mat. Ikke noe særegent med det som blir servert. Hyggelig betjening.
Prisene var normale.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Jan-Rune1980
Charlotte H, Manager på China Palace restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Hei Jan - Rune,

Takk for tilbakemelding. :-)

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Ypperlig lokaler og proff betjening.
Hygien på topp og sånt liker eg.
Maten er så DIGG at den må oppleveles når alt er godt, anbefales og ta and
Kommer igjen her

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sindre H
Charlotte H, Manager på China Palace restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hei Sindre!

Tusen takk for kjempefin anmeldelse! ^_^

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

China Palace på Festplassen i Bergen har svært service innstilt personale, god mat og er du heldig får du bord med flott utsikt over Festplassen. Stedet anbefales .

Dato for besøk: august 2018
Takk, 156terjef
Charlotte H, Manager på China Palace restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hei Terje F,

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding og anmeldelse. ^_^

Reisende som så på China Palace restaurant, så også på

Har du vært i China Palace restaurant? Del dine erfaringer!