“Forferdelig og iskaldt”

Vurdert som nr. 180 av 452 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. juli 2020

Grei bordbestilling på nett, hvilket også var nødvendig en tirsdagkveld i fellesferien, når alle er på norgesferie. Bestilling gikk helt greit. Ventet en stund på maten, men forventet ikke annet når det var så travelt. Vi bestilte en biff i kinesisk peppersaus og en frityrstekt kylling med sursøt saus. Kan nevne at vi har vært her tidligere gjentatte ganger og fått bra mat. Jeg reagerte med en gang maten kom på bordet da kyllingen så ubehandlet ut, dvs den så ut som halvtinet panerte kyllingbiter, gråhvite på farge. Tenkte jeg får gi den en sjans, men klarte så vidt å få delt opp en bit til smak. Det var helt iskaldt og smakte frityr og var utrolig seigt. Helt uaktuelt og spise og det tok knekken på min matlyst. Mannen min smakte på maten sin, den holdt kanskje 30 grader. Vi ga beskjed, kunne få kaffe på huset, men vi ville komme oss ut og få tak i annen mat, hvilket ikke var lett denne kvelden. Drikken måtte vi betale for. Vi fikk selvfølgelig tilbudet om å få ny mat, men da så jeg for meg at det bare ble varmet opp i micro. Synes det minste de kunne tilbudt var drikke på huset, hva skal du med kaffe eller te når du vil ha middag?

Takk, 143s_lvih

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom hit en veldig travel mandags kveld. Vi venta lenge på at nåken skulle ta bestillingen vår, og venta nesten en time på maten. Servitørane var veldig hyggelige og flinke. Men på grunn av at det var så travelt, var det desverre vanskelig å få kontakt med dei. Maten var stortsett god, men mangla generelt sett grønsaker, og vi har en mistanke om at det var pga vi kom seint på kveld ein travel dag. Vi trur at vi var uheldige med tidspunktet, og at opplevelsen hadde vore betre ein dag det ikkje var så travelt.

1  Takk, 854margunnb
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Denne maten smakte himmelsk + personalet var hyggelig å alt var helt topp + gratis wifi. Anbefaler..

Takk, rainyfn
Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Vi var ett følge på tre som stakk innom her og alle var fornøyde med maten og opplevelsen. Selv hadde jeg Biff Gong Bao, denne smakte utmerket men etter min smak så kunne det gjerne vært enda litt mere sting i den. Følget hadde Svinekjøtt i sursøt saus og jeg hadde litt av denne også. Denne synes jeg var helt Ok og på linje med det jeg har fått på andre steder ved tidligere anledninger. Servicen ved restauranten er dog helt utmerket med blide og hyggelige ansatte som gjør at du føler deg vel. Alt i alt en hyggelig kveld.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, FSHelgeland
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

God service og hyggelig betjening. Fine lokaler. Og skikkelig god asiatisk, jeg bestilte en smakfull Chop suey. To andre bestilte stekt ris som de også gav uttryk for kjempegod. Store porsjoner og mye mat for penga.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, v3gst3
charlottehQ8302FU, General Manager på China Palace restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Kjære v3G@rD,

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding og anmeldelse. Det gjør oss veldig glad å høre. :-)

Gode hilsener fra alle oss på China Palace :-)

Reisende som så på China Palace restaurant, så også på

Har du vært i China Palace restaurant? Del dine erfaringer!