“Lenge siden sist at vi spister kinesisk - ikke skuffert”
Anmeldelse av China Palace restaurant

China Palace restaurant
Vurdert som nr. 187 av 445 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. juli 2020

Måtte venter for å kommer inn. Sikkert best å bestille.et bord. God mat men enig med noen andre i at maten var ikke spesielt varm og anden var litt seigt. Det var ikke spesielt billig men totalt sett, var det greit. Det var mye med ommøbilisering og oppryding av bordene mens vi og andre satt å spist (unødvendig). Litt uprofesjonelt å sitte der og ser på ansattene jobbe.

1  Takk, Tony C

Anmeldt 24. juli 2020

Jeg var på restauranten nylig og spiste med min datter. Hadde gode kinesiske ravioli til forrett og desserten med stekt banan og is var også god. Men hovedretten and, sto på ingen måte i stil med resten. Kjøttet var både tørt og seigt på samme tid. Smakte i grunnen slik som det gjør dersom man varmer opp gårsdagens grillmat på ny dagen etter. Utrolig å få slikt på en restaurant som på ingen måte er blant de rimeligste kinesiske spisestedene.
Are Kristiansen

Takk, 951arek
Anmeldt 24. juli 2020

Grei bordbestilling på nett, hvilket også var nødvendig en tirsdagkveld i fellesferien, når alle er på norgesferie. Bestilling gikk helt greit. Ventet en stund på maten, men forventet ikke annet når det var så travelt. Vi bestilte en biff i kinesisk peppersaus og en frityrstekt kylling med sursøt saus. Kan nevne at vi har vært her tidligere gjentatte ganger og fått bra mat. Jeg reagerte med en gang maten kom på bordet da kyllingen så ubehandlet ut, dvs den så ut som halvtinet panerte kyllingbiter, gråhvite på farge. Tenkte jeg får gi den en sjans, men klarte så vidt å få delt opp en bit til smak. Det var helt iskaldt og smakte frityr og var utrolig seigt. Helt uaktuelt og spise og det tok knekken på min matlyst. Mannen min smakte på maten sin, den holdt kanskje 30 grader. Vi ga beskjed, kunne få kaffe på huset, men vi ville komme oss ut og få tak i annen mat, hvilket ikke var lett denne kvelden. Drikken måtte vi betale for. Vi fikk selvfølgelig tilbudet om å få ny mat, men da så jeg for meg at det bare ble varmet opp i micro. Synes det minste de kunne tilbudt var drikke på huset, hva skal du med kaffe eller te når du vil ha middag?

Takk, 143s_lvih
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom hit en veldig travel mandags kveld. Vi venta lenge på at nåken skulle ta bestillingen vår, og venta nesten en time på maten. Servitørane var veldig hyggelige og flinke. Men på grunn av at det var så travelt, var det desverre vanskelig å få kontakt med dei. Maten var stortsett god, men mangla generelt sett grønsaker, og vi har en mistanke om at det var pga vi kom seint på kveld ein travel dag. Vi trur at vi var uheldige med tidspunktet, og at opplevelsen hadde vore betre ein dag det ikkje var så travelt.

1  Takk, 854margunnb
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Denne maten smakte himmelsk + personalet var hyggelig å alt var helt topp + gratis wifi. Anbefaler..

Takk, rainyfn

Reisende som så på China Palace restaurant, så også på

Har du vært i China Palace restaurant? Del dine erfaringer!