“Hærlig, digg og koselig! ”
Anmeldelse av Plassen

Plassen
Vurdert som nr. 89 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vi har alltid hatt glede av å kaste middagsselskaper, og vi ønsket at denne kaféen skulle føles som den. Som om du kommer hjem til venner, med sjenerøse porsjoner, hjemmelagde sitronader, god musikk og ekstremt koselig atmosfære.
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Var her med min samboer i begynnelsen av ferien. Veldig hyggelig servitør og atmosfære. Koselig liten plass, rolig og kjempe god mat. Vi bestilte mye forskjellig på menyen vi kunne dele. Smakene var kjempe gode og drinkene var farlig god. Kan virkelig anbefale denne plassen. Nyfelig

1  Takk, MissHansen

Anmeldt 23. august 2021

Et folkelig spisested med, midt på justisplassen. Veldig trivelig miljø med mange lokale gjester. Veldig delikat tilberedte retter med rikeslig mat.
Flott service i et nydelig vær. Og en veldig overkommelig prisklasse.
Et funn for turister litt uten om «indrefileten».

1  Takk, Jon R
Anmeldt 31. juli 2021

Veldig god mat og meget hyggelig betjening.
Kan absolutt anbefales videre.
Topp service. Kommer nok igjen ved en senere andledning.

1  Takk, 583runes
Anmeldt 19. juli 2021

Endelig kom jeg meg til Plassen.. Stedet alle snakker om. Har prøvd noen ganger, men det har alltid vært fullt. 3 i følge. Vi bestilte 2 varme blingser og en Skagen. Fulltreffer alle sammen. God på smak, fint presentert. 3 glass Lemonade måtte vi og ha og de skuffet heller ikke. God service må også nevnes. Dette ble en fortreffelig lunch og en flott måte å starte ferien på. Takk Plassen. Kommer nok tilbake ( om vi får plass )

2  Takk, 550mariettaa
Anmeldt 13. april 2021

Har spist her flere ganger, og hver gang har mat og drikke imponert meg. Lemonaden er fantastisk! :-)

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, BirtheBirthe

Reisende som så på Plassen, så også på

Har du vært i Plassen? Del dine erfaringer!