“Kontinental følelse”
Anmeldelse av Plassen

Plassen
Vurdert som nr. 89 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Vi har alltid hatt glede av å kaste middagsselskaper, og vi ønsket at denne kaféen skulle føles som den. Som om du kommer hjem til venner, med sjenerøse porsjoner, hjemmelagde sitronader, god musikk og ekstremt koselig atmosfære.
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Midt i Bergen sentrum finner du denne perlen på Tårnplass. Vi var inne for lunsj, og ble møtt av hyggelig personale. Vi fikk siste bordet, det var fullt inne og noen få ledige plasser ute. Nydelig mat til ok priser, trivelig lokale.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, ivar62

Anmeldt 11. september 2021

Fantastisk gode blingser. Faktisk ligger spisestedet på byens flotteste plass - Tårnplass. Veldig bra mat, og hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Per G
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Var her med min samboer i begynnelsen av ferien. Veldig hyggelig servitør og atmosfære. Koselig liten plass, rolig og kjempe god mat. Vi bestilte mye forskjellig på menyen vi kunne dele. Smakene var kjempe gode og drinkene var farlig god. Kan virkelig anbefale denne plassen. Nyfelig

1  Takk, MissHansen
Anmeldt 23. august 2021

Et folkelig spisested med, midt på justisplassen. Veldig trivelig miljø med mange lokale gjester. Veldig delikat tilberedte retter med rikeslig mat.
Flott service i et nydelig vær. Og en veldig overkommelig prisklasse.
Et funn for turister litt uten om «indrefileten».

1  Takk, Jon R
Anmeldt 31. juli 2021

Veldig god mat og meget hyggelig betjening.
Kan absolutt anbefales videre.
Topp service. Kommer nok igjen ved en senere andledning.

1  Takk, 583runes

Reisende som så på Plassen, så også på

Har du vært i Plassen? Del dine erfaringer!