“FANTASTISK!”

Taste of Greece Oasen Center in Fyllingsdalen
Vurdert som nr. 182 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

FANTASTISK gresk mat! Fikk flashback av turen vi hadde til Helles for noen år siden! Helt perfekt!
Håper virkelig disse blir værende i Bergen!

Takk, ltr88
Sherpa15851977092, Owner på Taste of Greece Oasen Center in Fyllingsdalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hey there
Thank you very much for your Great Feedback❤We are really happy you liked our food and we brought back nice Greek Summer Memories
We promise to keep up the Good Work

Anmeldt 15. november 2020

Deilig gyros med svinekjøtt og gresk salat ved siden av. Dette var akkurat som å være tilbake til Paros eller Naxos igjen! Løp og kjøp! Store og saftige gyros, deilig fersk salat med generøse mengder fetaost... Vi kommer garantert til å handle her flere ganger. Tusen takk for oss

Dato for besøk: november 2020
Takk, brittaruna
Sherpa15851977092, Ιδιοκτήτης på Taste of Greece Oasen Center in Fyllingsdalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hello there!
Sorry for replying to your great review sooo late
We are very happy you liked our food and that we also manage to bring to you some nice summer memories of the Greek islands❤❤❤
Naxos??? We spent ourselves a lot of summers in Naxos Island

Anmeldt 12. oktober 2020

God mat i generøse mengder. Smakte fortreffelig, og var absolutt dagens höjdare. Gleder meg allerede til jeg blir sulten igjen.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Arildsat
Sherpa15851977092, Ιδιοκτήτης på Taste of Greece Oasen Center in Fyllingsdalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2020

Hey Arildsat!
We are very glad to hear you liked our food
The best payment for us is the happy and satisfied customers
We hope we will serve you again our Authentic Greek Gyros!!!

Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Bestilte gyros med svinekjøtt. Skikkelig autentisk og virkelig smakfullt. I tillegg veldig rimelig. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, NicoS90

Hey NicoS90!
We are very happy to receive your great feedback
It motivates us to keep making Real Good Authentic Greek Food
See you again!!!

Anmeldt 10. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022

Reisende som så på Taste of Greece Oasen Center in Fyllingsdalen, så også på

Har du vært i Taste of Greece Oasen Center in Fyllingsdalen? Del dine erfaringer!