“Vår Bergen tur”

Vurdert som nr. 339 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2020

Her har de god mat. Sønnen vår fikk pizza, jeg oksefilet som var kjempegod, mens kona fikk hamburger. Det hele trekker dessverre ned da kona fant hår i maten hennes.......Hu fikk ny mat og pengene igjen og det er bra

2  Takk, AST81
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Terminus har en uterestaurant, Villahagen. Her bestiller man mat og drikke fra Bar Amundsen på ordr.no, som hentes på angitt plass. Uterestauranten har en flott beliggenhet, med mulighet for enten å sitte ved bord, eller henslengt i hagen på fluktstoler, i hengekøye mm. Jeg ringte Terminus for å høre om det var mulig å booke bord ute, men fikk beskjed om at det var drop in. Da arbeidsdagen var ferdig, gikk jeg bort for å se om det var mulig å få bord der. Det meste var ledig, så jeg fant meg et bord utenfor Villa Terminus mens jeg ventet på resten av følget. Etter noen minutter kom en servitør, og ba om at jeg flyttet meg til neste bord, da bordet var booket og han skulle dekke på. Greit nok, jeg flyttet meg til bordet han anviste. Etter atter noen minutter gjentok det samme seg. Jeg spurte da om bordene på terrassen var ledige, slik at jeg kunne sette meg der. Joda, der kunne jeg sitte. På dette tidspunktet begynte Villahagen å fylles opp, men jeg fant et ledig bord. Da nestemann i følget kom, bestilte vi en flaske vin og fire glass. Betalingen var akkurat fullført på Vipps, da samme servitør igjen dukker opp og ber om at samtlige gjester på terrassen flytter seg, da bordene er booket og skal dekkes på! Vi går i baren for å forsøke å annullere bestillingen, for på dette tidspunktet er det ingen ledige sitteplasser igjen og vi er temmelig forbannet. Men her har bartenderen akkurat åpnet flasken vår. Etter mye om og men får hun avtalt med servitøren at vi skal få sitte på terrassen til vinen er drukket opp, så all ære til henne. Terminus bør virkelig skjerpe rutinene sine. Det skal ikke mer til enn et skilt på bordet med opplysning om at bordet er booket. Og hvorfor får noen booke og andre beskjed om at det er drop in?

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Hellebor

Reisende som så på Bar Amundsen, så også på

Har du vært i Bar Amundsen? Del dine erfaringer!