Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Bestilte et ekstra stort rom da vi var familie på tur og ville ha litt god plass og flotte oss. Fikk rom helt øverst på hotellet, ikke særlig barnevennlig å komme seg inn, kronglete gang, masse skråtak og skitne møbler som bar preg av at dette sikkert er rom folk tar en fest i da det var separat stue og soverom. Verdens laveste og knalneste sofa og skikkeli nedsarvet alt som var der. Angrer at ikke vi ikke valgte vanlige rom da dem ser finere ut og har utsikt (her var kun takglass). Såg på bildene i ettertid på nett at dem viser at det er lave tak osv men synes hotellet bør la være å ha rom slik, uten å spesifisere det helt for kunder. Og fikse dem opp snart. Frokosten var utmerket og personalet likeså

Opphold: mars 2018, reiste med familie
Takk, T257
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

Kjære T257!
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Jeg er lei for at dere ikke var fornøyde med rommet dere fikk tildelt under deres besøk. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå for for våre gjester.
Det er stor etterspørsel etter familierom i sommersesongen, og dessverre har ikke alle disse utsikt.
Heldigvis står vi foran en renovering av en del rom nå i høst, og jeg håper å ønske dere velkommen tilbake til en bedre opplevelse ved neste besøk i Bergen.
Veldig hyggelig at dere opplevde frokost og service positivt.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi var en lang-weekend i Bergen og valgte å bo på Admiral. Vi fikk et fint stort rom med utsikt over Vågen og mot Fløyen.
Det var gode senger, fint stort bad, og en liten balkong.
Frokosten var nydelig, skulle gjerne hatt mer bacon men det blir pirk.
Veldig hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen ved en senere anledning

Opphold: mai 2018, reiste med familie
1  Takk, Arnstein S
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Kjære Arnstein S!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding etter ditt opphold.
Vi er så glade for at dere hadde et fint opphold, og at alt var som det skal være hos oss.
Spesielt fint at du nevner vår service og betjening, det varmer!
Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved neste Bergensbesøk.

Anmeldt 4. august 2018

For å begynne med det positive, så ligger hotellet sentralt i byen og har gode senger. Frokosten hadde godt utvalg, men det var veldig mye folk og vanskelig å finne bord. Både rom og bad var veldig små. Godt brukt teppe på gulvet.

Vi fikk en lite trivelig opplevelse da vi skulle sjekke ut av hotellet. Vi ble vitne til en lite hyggelig intern konflikt/avklaring mellom de to i resepsjonen. Vi ble litt ille berørt og følte oss oversett.

• Opphold: august 2018, reiste med familie
Takk, Johanne H

Kjære Johanne H!
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter å ha besøkt oss.
Jeg beklager på det sterkeste opplevelsen i resepsjonen ved utsjekk. Dette skal ikke skje.
Sommeren er som vanlig en travel tid hos oss, og vi anbefaler våre gjester å spise frokost enten veldig tidlig eller litt sent for å unngå den mest hektiske tiden. Det er ikke alltid det lar seg gjøre, så noen ganger blir det ekstra travelt.
Vi håper likevel vi kan få mulighet til å ønske dere velkommen tilbake ved neste besøk til Bergen.

Anmeldt 4. august 2018

Resepsjonen som er hotellets første inntrykk, er helt proff og kundevennlig, Booket hotellet via telefon for å feire fruens fødselsdag, og på grunnlag av denne opplysning fant vi et rom som må være et av det bedre for å føle seg hjemme og velkommen.
Har brukt dette stedet også tidligere, men etter dette siste besøket er hotellet blitt til "Vårt hotell i Bergen"

• Opphold: august 2018, reiste som et par
Takk, Arne L

Kjære Arne L!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss!
Vi er så glade for at dere føler dere hjemme hos oss, og at vi får lov å være "deres hotell" i byen.
Vi ser frem til å få ønske dere velkommen tilbake i nær fremtid.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Fint, men noe lite dobbeltrom. Pluss for kvalitetsprodukter rituals i dusj etc. Kort vei til parkering i klostergarasjen, noe skuffende frokost, litt lite utvalg og dessverre måtte vi vente en del på både varme og kalde frokostretter/pålegg. Flott mulighet å spise frokosten uten, dessverre var det for mange måser.

Opphold: juni 2018, reiste som et par
Takk, Eva V
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Kjære Eva V!
Takk for din hyggelige tilbakemelding til oss.
Vi er så glade for at dere hadde et hyggelig opphold, selv om det tok litt tid med supplering til frokost.
Vi håper å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.