vladimirm161
Dato for oppholdet: november 2018
Sølvi S, General ManagerClarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. nov. 2018
Kjære Vladimir M!
Takk for din hyggelige tilbakemelding til oss.
Veldig leit at ikke temperaturen på badet var bedre. Det må vi naturligvis få sjekket opp i. Så hyggelig å se at du var fornøyd med frokosten og renholdet. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste anledning.
Gøy med norsk mester i oste VM også!

kr 2 049
12.2 km fra Clarion Hotel Admiral
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Et koselig hotell i Bergen sentrum. Hyggelig betjening og god mat. Veldig koselig i fellesområdene med stearinlys og deilige sofagrupper. Pausesnacks og pausemat på konferansen var veldig bra. Litt små enkeltrom, men god standard, og rent.

Takk, Mokiiina
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære M0nicaParr!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss. Så fint at du likte deg her og hadde et godt opphold.
Vi håper å se deg snart tilbake!

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Godt hotel, god beliggenhet og fine rom! Servicen er super og frokosten er fantastisk!! Dette er et hotel jeg alltid kommer tilbake til da jeg alltid er like fornøyd etter hvert besøk. Kan trygt anbefale dette til andre!

2  Takk, Tomwes
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Kjære Tomwes!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding etter ditt besøk, og takk for at du anbefaler oss til andre.
Det gleder oss at du trives så godt her, og vi ser frem til å se deg snart tilbake hos oss.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Flott resturang god atmosfære og varme :)
Veldig god mat og god service
Ett flott hotellet med god beliggenhet nær skjøkanten . Restauranten har utsikt mot vannet og Bergen brygge . Dette er vært ett besøk når du/dere er i Bergen :) :)

Takk, 617theresej
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kjære Therese J!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi er så glade for at dere hadde en god opplevelse hos oss, og håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 25. september 2018

Veldig fornøyd som alltid med Clarion og Choice. Flott hotell, svært hyggelig betjening. Gode saker i baren. Rommet og badet var stort og fint, det eneste vi savnet var flere knagger.God frokost, litt trangt rundt buffeten, men hotellet var jo fullbooket. Bergen stilte forøvrig med stort sett sammenhengende regn, og det er jo stas å ha opplevd Vestlandets hovedstad som sitt sanne jeg. Ulriken, Fløyen og Admiral - denne ferien var slett ikke gal!

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, AsgeirLande
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Kjære AsgeirLande!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding etter ditt besøk hos oss.
Beklager det dårlige været, selv om det dessverre er litt av en signatur for Bergen. Vi som bor her skulle gjerne gjort noe med det!
Vi håper dere legger turen til Bergen en annen gang også, og at vi kan ønske dere velkommen tilbake til oss på Clarion Hotel Admiral.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Lite rom som var veldig lytt.. Dusjen hadde ikkje dusjdører,så vannet sprutet over heile badet,ingen plass å henge opp håndkle... Frokosten var so som so.. lite utvalg og mykje svidd mat.. Bord som ikkje stod plant,so kaffe blei søla utover.. Burde forvente meir til den prisen!

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, offshoremann

Kjære offshoremann!
Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter ditt opphold. Jeg beklager sen respons fra oss, men vi har hatt litt problemer med å få besvart anmeldelser på Trip Advisor i det siste.
Jeg er veldig lei meg for at vi ikke har levert som vi pleier under ditt opphold. Dette tar vi naturligvis tak i umiddelbart.
Vi håper du besøker oss igjen, så vi kan få mulighet til å rette opp et dårlig inntrykk.