3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 183
Vio.comUSD 182
AlgotelsUSD 211
Anmeldt 6. november 2018

Hotellet er sentralt, fin lobby, svært imøtekommende og hyggelig betjening. Rommene er passe størrelse, men svært koselige. Fin atmosfære alt i alt. Anbefales virkelig. Du kan aldri gå feil med Clarion!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Iselin W
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære Iselin W!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss!
Så kjekt å lese at du var godt fornøyd med oppholdet, og ikke minst med god service.
Vi håper å se deg snart tilbake hos oss.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En ting ødela for flere stjerner. Etter en ganske hektisk dag ifbm World Cheese Awards kom ganske sent på hotellet. Rommet var helt ok med veldig god seng, men temperaturen på badet var under 18 grader og det resulterte at jeg rett og slett orket ikke å dusje. Dette er ikke bra kjære Clarion. Frokosten var en del over gjennomsnittet, savnet flere typer brød. Stor pluss for fin resepsjon og salong samt rene toaletter. Kommer gjerne neste gang hvis dere lover litt varmere bad.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, vladimirm161
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Kjære Vladimir M!
Takk for din hyggelige tilbakemelding til oss.
Veldig leit at ikke temperaturen på badet var bedre. Det må vi naturligvis få sjekket opp i. Så hyggelig å se at du var fornøyd med frokosten og renholdet. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste anledning.
Gøy med norsk mester i oste VM også!

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Et koselig hotell i Bergen sentrum. Hyggelig betjening og god mat. Veldig koselig i fellesområdene med stearinlys og deilige sofagrupper. Pausesnacks og pausemat på konferansen var veldig bra. Litt små enkeltrom, men god standard, og rent.

Takk, Mokiiina
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære M0nicaParr!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss. Så fint at du likte deg her og hadde et godt opphold.
Vi håper å se deg snart tilbake!

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Godt hotel, god beliggenhet og fine rom! Servicen er super og frokosten er fantastisk!! Dette er et hotel jeg alltid kommer tilbake til da jeg alltid er like fornøyd etter hvert besøk. Kan trygt anbefale dette til andre!

2  Takk, Tomwes
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Kjære Tomwes!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding etter ditt besøk, og takk for at du anbefaler oss til andre.
Det gleder oss at du trives så godt her, og vi ser frem til å se deg snart tilbake hos oss.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Flott resturang god atmosfære og varme :)
Veldig god mat og god service
Ett flott hotellet med god beliggenhet nær skjøkanten . Restauranten har utsikt mot vannet og Bergen brygge . Dette er vært ett besøk når du/dere er i Bergen :) :)

Takk, 617theresej
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kjære Therese J!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding etter ditt besøk.
Vi er så glade for at dere hadde en god opplevelse hos oss, og håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.