kr 2 438
Frokost inkludert
kr 2 424
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Frokost inkludert
Dato for oppholdet: juli 2018
Sølvi S, General ManagerClarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. nov. 2018
Kjære marie k!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss.
Det er så hyggelig å se at du var godt fornøyd med oppholdet, og at du godt kunne tenke deg å komme tilbake.
Du oppsummerer jo veldig fint våre fordeler, så det setter vi stor pris på.
Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss i nær fremtid.

kr 2 555
    kr 2 473
1.0 km fra Clarion Hotel Admiral
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 12. november 2018

Hotell Admiral ligger midt i sentrum av Bergen. Har du planer om en sosial og aktiv helg i Bergen vil jeg definitivt anbefale hotellet. Servicen er strålende, rommene fine og beliggenheten perfekt. Det eneste som trekker ned er restauranten - maten var bare helt ok. Ikke vondt, på ingen måte, men ikke akkurat noe å skrive hjem om... Men dersom man er i Bergen for en helg burde man uansett ikke kaste bort kvelden på å spise middag på hotellet! Kos deg med hotellfrokosten (som er helt ok og som man forventer av hotell - standard) og nyt beliggenheten hotellet har!

Takk, Matglad1987
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære Meander38144164128!
Tusen takk for din svært hyggelige tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Jeg er lei for å se at dere ikke var helt fornøyde med maten, da vi ellers pleier å få svært gode tilbakemeldinger på vår restaurant.
Takk for at dere anbefaler oss til andre, og vi håper å få gleden av å se dere snart tilbake hos oss.

Anmeldt 6. november 2018

Hotellet er sentralt, fin lobby, svært imøtekommende og hyggelig betjening. Rommene er passe størrelse, men svært koselige. Fin atmosfære alt i alt. Anbefales virkelig. Du kan aldri gå feil med Clarion!

Takk, Iselin W
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære Iselin W!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss!
Så kjekt å lese at du var godt fornøyd med oppholdet, og ikke minst med god service.
Vi håper å se deg snart tilbake hos oss.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En ting ødela for flere stjerner. Etter en ganske hektisk dag ifbm World Cheese Awards kom ganske sent på hotellet. Rommet var helt ok med veldig god seng, men temperaturen på badet var under 18 grader og det resulterte at jeg rett og slett orket ikke å dusje. Dette er ikke bra kjære Clarion. Frokosten var en del over gjennomsnittet, savnet flere typer brød. Stor pluss for fin resepsjon og salong samt rene toaletter. Kommer gjerne neste gang hvis dere lover litt varmere bad.

Takk, vladimirm161
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Kjære Vladimir M!
Takk for din hyggelige tilbakemelding til oss.
Veldig leit at ikke temperaturen på badet var bedre. Det må vi naturligvis få sjekket opp i. Så hyggelig å se at du var fornøyd med frokosten og renholdet. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste anledning.
Gøy med norsk mester i oste VM også!

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Et koselig hotell i Bergen sentrum. Hyggelig betjening og god mat. Veldig koselig i fellesområdene med stearinlys og deilige sofagrupper. Pausesnacks og pausemat på konferansen var veldig bra. Litt små enkeltrom, men god standard, og rent.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Mokiiina
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære M0nicaParr!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss. Så fint at du likte deg her og hadde et godt opphold.
Vi håper å se deg snart tilbake!

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Godt hotel, god beliggenhet og fine rom! Servicen er super og frokosten er fantastisk!! Dette er et hotel jeg alltid kommer tilbake til da jeg alltid er like fornøyd etter hvert besøk. Kan trygt anbefale dette til andre!

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Tomwes
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Kjære Tomwes!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding etter ditt besøk, og takk for at du anbefaler oss til andre.
Det gleder oss at du trives så godt her, og vi ser frem til å se deg snart tilbake hos oss.