Psyduck
Dato for oppholdet: juni 2018
Sølvi S, General ManagerClarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. des. 2018
Kjære Oivind_oivind!
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er hyggelig å se at du var fornøyd med rom og service, og vi tar gjerne innspill på hvordan vi kan bli bedre.
Ønsker deg et riktig godt nyttår!

kr 2 490
    kr 6 891
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

👌👍👍
Store rom. (Stort dobbel standar rom)
God frokost.
Ligger rett ved sjøen. Perfekt på sommeren.
Ligger i gå avstand til alt. Ca.5 minutter gåavstand til zakkeriasbryggen.
Ingen nattesstøy fra natteliv som jeg kan huske.

Det eneste som er å trekke ned på er at ved selve inngangen til hotellet ligger over veien fra en eller 2 litt slitte gamle bygninger som gjør det Minde hyggelig, men det glemmes når man går inn i den pene resepsjonen og den koslige matsalen med brygge rett på sjøen som har utsikt over hele bryggen, vakkert! Og rommene er store og rene og sengene har god komfort 👍
De har ikke den største frokost bufféen men godt utvalg like vell, og viktigst av alt så var maten fersk og god 👏👌 vi sover gjerne flere netter her.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, marie k
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære marie k!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss.
Det er så hyggelig å se at du var godt fornøyd med oppholdet, og at du godt kunne tenke deg å komme tilbake.
Du oppsummerer jo veldig fint våre fordeler, så det setter vi stor pris på.
Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss i nær fremtid.

Anmeldt 12. november 2018

Hotell Admiral ligger midt i sentrum av Bergen. Har du planer om en sosial og aktiv helg i Bergen vil jeg definitivt anbefale hotellet. Servicen er strålende, rommene fine og beliggenheten perfekt. Det eneste som trekker ned er restauranten - maten var bare helt ok. Ikke vondt, på ingen måte, men ikke akkurat noe å skrive hjem om... Men dersom man er i Bergen for en helg burde man uansett ikke kaste bort kvelden på å spise middag på hotellet! Kos deg med hotellfrokosten (som er helt ok og som man forventer av hotell - standard) og nyt beliggenheten hotellet har!

Takk, Matglad1987
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære Meander38144164128!
Tusen takk for din svært hyggelige tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.
Jeg er lei for å se at dere ikke var helt fornøyde med maten, da vi ellers pleier å få svært gode tilbakemeldinger på vår restaurant.
Takk for at dere anbefaler oss til andre, og vi håper å få gleden av å se dere snart tilbake hos oss.

Anmeldt 6. november 2018

Hotellet er sentralt, fin lobby, svært imøtekommende og hyggelig betjening. Rommene er passe størrelse, men svært koselige. Fin atmosfære alt i alt. Anbefales virkelig. Du kan aldri gå feil med Clarion!

Takk, Iselin W
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære Iselin W!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss!
Så kjekt å lese at du var godt fornøyd med oppholdet, og ikke minst med god service.
Vi håper å se deg snart tilbake hos oss.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En ting ødela for flere stjerner. Etter en ganske hektisk dag ifbm World Cheese Awards kom ganske sent på hotellet. Rommet var helt ok med veldig god seng, men temperaturen på badet var under 18 grader og det resulterte at jeg rett og slett orket ikke å dusje. Dette er ikke bra kjære Clarion. Frokosten var en del over gjennomsnittet, savnet flere typer brød. Stor pluss for fin resepsjon og salong samt rene toaletter. Kommer gjerne neste gang hvis dere lover litt varmere bad.

Takk, vladimirm161
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Kjære Vladimir M!
Takk for din hyggelige tilbakemelding til oss.
Veldig leit at ikke temperaturen på badet var bedre. Det må vi naturligvis få sjekket opp i. Så hyggelig å se at du var fornøyd med frokosten og renholdet. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste anledning.
Gøy med norsk mester i oste VM også!

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Et koselig hotell i Bergen sentrum. Hyggelig betjening og god mat. Veldig koselig i fellesområdene med stearinlys og deilige sofagrupper. Pausesnacks og pausemat på konferansen var veldig bra. Litt små enkeltrom, men god standard, og rent.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Mokiiina
Sølvi S, General Manager på Clarion Hotel Admiral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære M0nicaParr!
Tusen takk for din veldig hyggelige tilbakemelding til oss. Så fint at du likte deg her og hadde et godt opphold.
Vi håper å se deg snart tilbake!